bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۳۸
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۳ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
پرسپولیس در اوج مشکلات دردسری به نام تعطیلی محل درمان بازیکنانش هم روبرو است. مصدومان این روزهای پرسپولیس هستند برای درمان خود از امکانات پرسپولیس بی نصیب باشند و از کلینیک های دیگری استفاده کنند.مثل کلینیک باشگاه استقلال که حضور پرسپولیسی ها در سال های قبل دردسرهایی را به وجود آورده بود.


به گزارش شفقنا، در حال حاضر اگر به مجموعه درفشی فر که محل تمرینات پرسپولیس است ، مراجعه کنید با درهای بسته کلینیک این باشگاه مواجه می شوید. جایی که تا مدتی پیش محل رفت و آمد بازیکنان مصدومان و حتی برخی مراجعین خارج از مجموعه پرسپولیس بود اما حالا مدتی است درب این اتاق چند منظوره بسته شده و خبری هم از وسایل پزشکی و درمانی درون آن نیست.

ماجرا از این قرار است که این کلینیک تا چند ماه پیش دایر بود و مصدومان پرسپولیس از امکانات آن استفاده می کردند، کلینیکی که تحت ریاست دکتر سودی که به صورت همزمان ریاست باشگاه پرسپولیس را نیز برعهده داشت ، اداره می شد اما استعفایی که گفته می شود به نوعی برای او اجباری بود، از ریاست دانشگاه پرسپولیس جرقه ای شد تا کلینیک پرسپولیس هم تعطیل شود.

شنیده های خبرنگار شفقنا ورزشی از این حکایت دارد دکتر سودی با اعلامی که از سوی وزارت ورزشی ها صورت گرفته از ریاست دانشگاه پرسپولیس کنار گذاشته شد تا در ادامه به نوعی محترمانه عذر او از کلینیک درمانی پرسپولیس هم خواسته شود تا پرسپولیس در اوج مشکلات دردسری به نام تعطیلی محل درمان بازیکنانش هم روبرو باشد تا با توجه به این مساله، مصدومان این روزهای پرسپولیس مجبور شوند برای درمان خود از امکانات باشگاه خود بی نصیب باشند و از کلینیک های دیگری استفاده کنند.مثل کلینیک باشگاه استقلال که حضور پرسپولیسی ها در سال های قبل از امکانات درمانی رقیب دردسرهایی را به وجود آورده بود.
برچسب ها: استقلال ، پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر: