bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۶ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۴
شریفیان: بیشتر مطالبه شهروندان برای سوغاتی از کانادا سفارش دارو بود
بامداد24:
سرپرست گروه موسیقی لیان بوشهر گفت: این گروه در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ صلح و نوع دوستی ایرانیان همزمان با روز جهانی صلح در آیینی به همین مناسبت چند قطعه اجرا کرد./اثر کمبود برخی از داروها حتی جانبازان که افتخار آفرینان دوران حماسه هشت سال دفاع مقدس هستند را نیز با مشکل روبرو کرده است
تابناک بوشهر: محسن شریفیان افزود: آیین بزرگداشت روز جهانی صلح عصر روز گذشته با مشارکت سازمان ملل متحد و موزه صلح در فرهنگ سرای اندیشه تهران با حضور شماری از جانبازان شیمایی، الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهوری و گری لوییس هماهنگ کننده دفتر سازمان ملل در ایران برگزار شد.

 
وی یادآورشد: گروه موسیقی لیان در این برنامه ، چهار قطعه با مضامین منادی بودن ایرانیان در زمینه صلح و دوستی با دیگر مردمان جهان و تاثیر جنگ بر روند زندگی اجرا کرد.

سرپرست گروه موسیقی لیان بوشهر بااشاره به حضور این گروه در مرداد ماه امسال در کشور کانادا برای اجرای برنامه اضافه کرد: با کمال تاسف بیشتر مطالبه شهروندان برای سوغاتی از کشور یادشده سفارش دارو بود که این امر بیانگر اقدام غیر بشر دوستانه در تحریم جمهوری اسلامی است.

شریفیان گفت: اثر کمبود برخی از داروها حتی جانبازان که افتخار آفرینان دوران حماسه هشت سال دفاع مقدس هستند را نیز با مشکل روبرو کرده است که این مسئله صلح را در جهان به خطر می اندازد .

گروه موسیقی «لیان» به سرپرستی «محسن شریفیان» در بسیاری از جشنواره های مختلف بین المللی به اجرای برنامه پرداخته است
نام:
ایمیل:
* نظر: