bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در چهار دیدار گذشته مغلوب حریفان شده بودیم اما امروز بازیکنان مشکل اعتماد به نفس خود را حل کردند و برابر ژاپن پیروز شدیم.
بامداد24:اسلوبودان کواچ پس از برتری تیم ایران برابر ژاپن در نشست خبری افزود: به بازیکنانم به خاطر عملکرد خوبشان تبریک می گویم. در دو ست اول هم خوب بازی کردیم، اما اشتباهات ساده ای داشتیم و اجازه دادیم ژاپن دو ست را ببرد.
وی افزود: سرویس های خوبی را در دو ست اول نشانه نگرفتیم. باید می فهمیدم که چرا بازی ما گیر کرده است. همانطور که کاپیتانم گفت، دلیل اصلی نداشتن اعتماد به نفس تیم بود چون چهار بازی را باخته بودیم. هدف ما این بود که در اوساکا، نتیجه بهتری بگیریم، اما نتوانستیم و در بازی آخر درحالی برابر ژاپن قرار گرفتیم که این تیم با رکورد بهتری وارد زمین شد و آماده تر به نظر می رسید. 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: پشت خط زن تیم ایران در این دیدار هم با اینکه درد داشت، خوب ظاهر شد. والیبال ورزشی جمعی است و نباید موفقیت را به فرد نسبت داد، اما او نهایت تلاش خود را کرد. تا اینجای کار، والیبال ایرانی را از بازیکنانم شاهد نبودم. 
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن نیز پس از شکست شاگردانش برابر ایران در نشست خبری گفت: سرویس های موجی بازیکنان ایران برنامه های ما را به هم ریخت و دچار افت شدیم.
ماساشی نامبو افزود: شروع خوبی داشتیم. سرویس های موجی ایران برنامه های ما را به هم ریخت و بازی ما دچار افت شدیدی شد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات ژاپن مسابقه با قدرت های برتر جهان است، گفت: خط دفاعی ایران عالی کار کرد. باید به فکر راه حلی برای فرار از موقعیت های بحرانی بازی باشیم و دریافت سرویس خود را بهتر کنیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن افزود: حملات پایپ ما در این بازی مهار شد. بازیکنان ایرانی درحملات پس از دریافت سرویس بسیار سرعتی ظاهر شدند. با دریافت بهتر شاید می توانستیم با آنها مقابله کنیم.

وی ادامه داد: الگوی حملات ژاپن خلاقانه نبود ولی ایران نقشه راه را خوب بلد بود.
تیم ملی والیبال ایران در هشتمین مسابقه خود در جام جهانی والیبال امروز سه بر دو ژاپن را شکست داد تا سومین برد خود در این رقابت ها را به دست آورد.
تیم های شرکت کننده در جام جهانی روزهای شنبه و یکشنبه استراحت دارند و ملی پوشان ایران روز دوشنبه در نهمین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف استرالیا می روند.
نام:
ایمیل:
* نظر: