bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۶
با راه اندازی مرکز اطلاعاتی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال تا کنون هفتصد تن مواد مخدر در کشور کشف شده است.
معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدرکشور در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر: از ابتدای سال تا کنون هفتصد تن مواد مخدر در کشور کشف شده است. استان‌های سیستان و بلوچستان ، هرمزگان و کرمان با 55 درصد کشفیات از استان‌های اولویت دار کشور است. تریاک، حشیش،هروئین و شیشه از مهم ترین کشفیات مواد مخدر کشور است.

سردار اسدالله هادی نژاد افزود: به زودی مرکز اطلاعاتی هماهنگی سه استان در شرق کشوربرای مبارزه با مواد مخدر مستقر می‌شود. مرکز سگ مواد یاب هم در سال آینده برای مبارزه با مواد مخدردراستان کرمان تقویت و راه اندازی می‌شود. برنامه های هم در حوزه دریا برای استقرار بیشتر استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر در آب‌های خلیج فارس برای مبارزه با مواد مخدر در حال تدوین است.
وی تصریح کرد: از این پس معتادان مهاجر در مراکز ترک اعتیاد تا 18 ماه نگهداری می شوند و بعد از آن تسهیلاتی برای جابجایی آنان در مراکز دیگر درمانی فراهم می شود.  مقرر شد کارگران فصلی و کودکان کار هم با همکاری فرمانداران و شهرداران ساماندهی شوند. دستگاههای اجرایی متولی در پیشگیری از مواد مخدر هم موظف به تدوین برنامه و ارائه ان برای جلسه اینده شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: