bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۴

بامداد24:مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برای نوسازی، بهسازی و تجهیز کلاس‌های درس مدارس استان ‌۹۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.

ناصر کرمی با بیان اینکه سال تحصیلی در استان بوشهر همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود اظهار داشت:  19 هزار و 840 کلاس اولی‌ و 13 هزار و 350 پیش دبستانی 31 شهریورماه راهی کلاس‌های درس می‌شوند.

وی افزود: 180 هزار و 218 دانش آموز سال تحصیلی جدید در استان بوشهر آغاز می‌کنند تصریح کرد: این دانش‌آموزان در 8 هزار و 56 کلاس درس در یک‌هزار 821 مدرسه به تحصیل مشغول می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: سال تحصیلی جدید 28 واحد آموزشی به مدارس استان بوشهر افزوده می‌شود تصریح کرد: درسال تحصیلی جدید تمام مدارس وکلاس‌های درس برای آغاز علم‌آموزی و دانش‌اندوزی آماده شده ‌و زنگ سال تحصیلی جدید همزمان با سراسر کشور در یک‌هزار و 821 مدرسه این استان نواخته می‌شود.

کرمی از تجهیز کلاس‌های درس به وسائل خنک کننده خبرداد و گفت:  برای تجهیز کلاس‌های درس به کولرگازی 60 میلیارد ریال مصوب شده است که تا در سال جدید یک‌هزار و 650 کلاس به کولر تجهیز می‌شود.
وی، بااشاره به نوسازی و بهسازی تجهیزات کلاس درس افزود: با تخصیص 30 میلیارد ریال نیمکت و میز کلاس‌های درس که فرسوده است نوسازی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بااشاره به بدهی آموزش و پرورش استان بوشهر به شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: بابت بدهی برق مصرفی  مدارس استان بوشهر، آموزش و پرورش 34 میلیارد ریال به شرکت توزیع نیروی برق بدهکار است.

کرمی با بیان اینکه این بدهی مربوط با سال‌های 1391 تا  امسال است افزود: با تلاش نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در نشست با وزیر نیرو مقرر شد  بخشی از این بدهی از محل مطالبات نیروگاه اتمی بوشهر تامین شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: