bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۶
حمید کللی‌فر در واکنش به اعتراض برخی از هواداران شاهین؛
از هفته هجدهم لیگ دسته‌2 کشور شاهین شهرداری موفق شد فولاد نوین اهواز را شکست دهد. شاهینی‌ها که بعد از هفته‌ها در خانه میزبان بودند، برای گرفتن کامل امتیاز این دیدار امتیازات کامل این دیدار خانگی، حملات متعددی را تدارک دیدند.
با جدا شدن من، مشکلی حل نمی‌شودبامداد جنوب- علی تنگستانی:
از هفته هجدهم لیگ دسته‌2 کشور شاهین شهرداری موفق شد فولاد نوین اهواز را شکست دهد. شاهینی‌ها که بعد از هفته‌ها در خانه میزبان بودند، برای گرفتن کامل امتیاز این دیدار امتیازات کامل این دیدار خانگی، حملات متعددی را تدارک دیدند. آنها در هر حمله با واکنش‌های عالی دروازه‌بان فولاد نوین روبه‌رو ‌شدند یا این‌که در ضربات آخر دقت کافی را نداشتند. کللی‌فر در نیمه دوم دست به تعویض‌هایی زد و سعی کرد سه امتیاز این دیدار خانگی سخت و نفسگیر را به‌حساب شاهین واریز کند و بالاخره در نودمین دقیقه بازی شوت مهاجم تازه وارد این تیم مصطفی علیخانی به تور دروازه فولاد بوسه زد. شوت سه امتیازی که بالاخره امتیاز کامل این دیدار را برای شاهین به ارمغان آورد. نکته عجیب این بازی شعارهای عجیب برخی از هواداران شاهین علیه سرمربی این تیم بود. به همین دلیل به سراغ حمید کللی‌فر رفتیم تا ببینیم منشاء این مسائل از کجاست. 

با وجود بدشانسی بسیار، توانستید در دقایق پایانی بازی 3 امتیاز بازی را کسب کنید. چه نظری در مورد این بازی دارید؟
تیم فولاد برای این‌که به جدول مسابقات برگردد و به روزهای آینده امیدوار شود به سه امتیاز این بازی نیاز داشت. ما می‌دانستیم که قرار است این تیم مقابل ما یک بازی انتحاری انجام دهد به همین دلیل به بچه‌ها تاکید کرده بودم که در مقابل این تیم هوشیارانه بازی کنند. خدا را شکر توانستیم در این بازی خانگی سه امتیاز بازی را بگیریم و فاصله‌مان را با تیم‌های پایین‌تر بیشتر و با صدر جدول کمتر کنیم. ما در این بازی سعی کردیم از نقاط مختلف زمین به سمت دروازه حریف هجوم ببریم ولی تیم حریف به‌خوبی فضاها را بسته بود و این مساله کار را برای ما سخت کرده بود. 

در هر دو نیمه فولاد یک موقعیت گل هم نداشت و طبیعی است که تیمی که حمله کند باید انتظار ضدحملات حریف را داشته باشد. 7/6 گل خوب را نزدیم و چیزی حدود 70 درصد مالکیت توپ در این بازی از آن ما بود. به هر حال آمار می‌گوید که ما شایسته پیروزی در این بازی بودیم. اکنون با این برد تیم ما به مرحله دوم صعود کرده است و شکر خدا با توجه به هر اتفاقی باید به فکر بازی‌های مرحله دوم باشیم. به بچه‌ها گفتم باید به صدر برسیم که می‌دانم اینگونه هم خواهد شد. در بازی آینده نیز شاهین در خارج از خانه برابر نیروی زمینی تهران دیدار می‌کند که در این دیدار نیز برای کسب پیروزی و کاهش اختلاف خود با تیم صدر جدول به میدان می‌رویم. به هر حال تیم شاهین از توانایی‌های لازم برای صعود به لیگ یک برخوردار است و لازمه اصلی تحقق این مهم اتحاد و همدلی مجموعه شاهین و هوادارانش است.

یکی از نکات جالب این بازی حضور میلاد شعبانلو در ترکیب شاهین بود. از او در بازی‌های آینده استفاده می‌کنید؟
بله. میلاد یکی از جوانان با انگیزه و آینده‌دار بوشهر است که می‌تواند در شاهین کارهای بزرگی انجام دهد. به هر حال او در گذشته اشتباهاتی داشته است و مطمئنم که حالا از اشتباه خود در نقل و انتقالات درس گرفته است. او در بازی گذشته به مانند دیگر بازیکنان تیم زحمات زیادی کشید و همه بچه‌ها عملکرد خوبی در این بازی حساس داشتند اما این تازه اولین بازی میلاد است و نباید انتظارات زیادی از او داشته باشیم. او به تمرینات خود ادامه می‌دهد تا بتواند بیشتر از اینها برای شاهین شهرداری مثمرثمر باشد. به‌نظر من میلاد اگر به همین منوال پیش برود می‌تواند باز هم به جایگاه سابق خود برگردد. به او در بازی‌های آینده نیازی داریم، چراکه می‌دانم توانایی‌های او می‌تواند در مواردی گره تیم را باز کند. من به آینده این بازیکن امیدوارم.

در دقایقی از بازی، شعارهای عجیبی علیه شما سر داده شد که دلیل آن هنوز هم مشخص نیست. چه نظری در مورد این اتفاقات دارید؟
من نمی‌خواهم در مورد مسائل پیش آمده صحبت کنم ولی باید بگویم با شروع نیم‌فصل دوم، تیم‌هایی که در خطر سقوط هستند خود را جمع جور کرده‌اند و تیم‌هایی که مدعی صعود هستند قوی‌تر از نیم فصل اول شده‌اند و به همین کار ما سخت می‌شود. البته این‌که بگوییم فاصله تیم‌ها زیاد است حرف پوچی است. متاسفانه تعداد بسیار کمی از هواداران شاهین با توجه به مسائلی که گفتم، نه تنها از ما حمایت نمی‌کنند بلکه می‌خواهند به تیم ضربه هم بزنند. شعارهایی که روز گذشته در ورزشگاه علیه ما داده شد، به هیچ عنوان کار درستی نبود. 

شما ببینید، سال گذشته تیم شاهین در این برهه از زمان دعا دعا می‌کرد به مرحله دوم مسابقات صعود کند ولی الان آن هم در حالی که چهار هفته به پایان مسابقات مانده، به مرحله بعد صعود کرده‌ایم. بعضی‌ها در ورزشگاه می‌گفتند که بنده باید از این تیم جدا شوم، من با این مساله مشکلی ندارم ولی با جدا شدم من، مشکلی حل نمی‌شود. حال اگر می‌خواهید مربی بیاورید، از مربیان بومی خودمان استفاده کنید تا بتوانند به این تیم کمک کنند. این‌که ما مربی غیربومی بیاوریم که کارنامه خوبی ندارد جز هزینه کردن چه سودی برای فوتبال بوشهر دارد؟ هنوز به‌دنبال برخی افراد سالخورده و پیرمرد فوتبال ایران هستند تا به بوشهر بیایند که برایم جالب است. همین حالا نیروهای جوان و بومی مربیگری استان وارد کار شوند و حتی جای من را بگیرند‌، دست من بالاست و می‌روم اما چرا باید این ایده پیش بیاید که بیرون از خانه با استرس کمتری بازی می‌کنیم! من امیدوارم که هواداران اصلی شاهین شهرداری خود را به این تماشاگران معترض نزدیک کنند و آنها را تشویق به حمایت از تیم کنند، چراکه ما بیشتر از هر زمان دیگری به حمایت از سوی آنها نیاز داریم. 

نام:
ایمیل:
* نظر: