bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
با شکست تحقیرآمیز در خوزستان؛
ایرانجوان بوشهر در آخرین بازی هفته بیستم لیگ با نتیجه 3 بر صفر از تیم صدرشنین نفت مسجد سلیمان شکست خورد تا پس از گذشت چند هفته باز هم وارد منطقه سقوط شود.
ایرانجوان رسما وارد منطقه سقوط شدبامداد جنوب- علی تنگستانی:
ایرانجوان بوشهر در آخرین بازی هفته بیستم لیگ با نتیجه 3 بر صفر از تیم صدرشنین نفت مسجد سلیمان شکست خورد تا پس از گذشت چند هفته باز هم وارد منطقه سقوط شود. در این بازی دلگرم و شاگردانش سعی کردند روی ضدحملات مقابل صدرنشین لیگ به نتیجه برسند که در طول 90 دقیقه موفق به زدن هیچ گلی به میزبان نشدند و در عوض سه بار دروازه آنها در نیمه دوم باز شد.
شرح بازی: در نیمه اول بازی توپ بیشتر در اختیار نفتی‌ها بود و نتوانستند از ضربات متعدد کرنر و مالکیت توپ استفاده کنند. ایرانجوانی‌ها در عین دفاع همه‌جانبه چشم به ضد حملات دوخته بودند که نتوانستند خطر جدی روی دروازه نفت ایجاد کنند. بهترین موقعیت گلزنی نیمه اول در دقیقه 40 خلق شد که حرکت در عرض و ضربه سنگین سیدپیمان میری به شکل خطرناکی از کنار دروازه ایرانجوان به بیرون رفت و این نیمه بدون گل تمام شد.

در نیمه دوم، تیم نفت مسجدسلیمان چهره‌ای تهاجمی‌تر پیدا کرد و حملاتی مداوم روی دروازه ایرانجوان انجام داد.  در دقیقه 51 کرنر ارسالی میداودی و ضربه غلامعلی بیگی را مدافع ایرانجوان از دهانه دروازه برگشت داد و در دقیقه 58 نیز ضربه سر محمد میری را عساکره دروازه‌بان ایران‌جوان دفع کرد. علی عساکره، دروازه‌بان خوزستانی ایرانجوان در دقیقه 60 هم شوت حسین دوستدار را برگشت داد و دقایقی بعد ضربه بغل پای محمد مهری را مدافع ایرانجوان از روی خط دروازه برگرداند. ضربه ایستگاهی میلاد میداودی فرصت بعدی تیم نفت مسجدسلیمان بود که این‌بار نیز شیرجه دیدنی سنگربان ایرانجوان مانع از فرو ریختن دروازه تیمش شد. مقاومت تیم ایرانجوان سرانجام در دقیقه 78 شکسته شد و نفتی‌ها روی حرکت میلاد میداودی و ضربه اکبر آفاقی به گل رسیدند. 
گل اول تیم نفت باعث جلو کشیدن بازیکنان ایرانجوان و ایجاد فضای مناسب در خط دفاعی این تیم برای ضدحملات مهاجمان سریع نفت شد و نفتی‌ها با استفاده از همین فضاهای ایجاد شده در دقیقه 85 روی حرکت و ارسال میلاد میداودی و ضربه محمد مهری به گل دوم بازی دست یافتند. در حالی که بازی رو به پایان بود، شوت غلامعلی بیگی سومین گل را هم برای نفت مسجدسلیمان به ارمغان آورد تا چهارمین شکست پیاپی ایرانجوان رقم بخورد.

شرح گل‌ها:
(1-0) نفت مسجد سلیمان: فرار میلاد میداودی از سمت راست و ارسال تیز این بازیکن به درون محوطه جریمه ایرانجوان بوشهر با دخالت اکبر آفاقی و قطع توپ این بازیکن تبدیل به گل شد.
(2-0) نفت مسجد سلیمان: میلاد میداودی این‌بار از جناح چپ تیمش حرکت کرده و توپ را به زیبایی به تیر دوم فرستاد تا محمد مهری با ضربه‌ای دقیق به زاویه مخالف گل دوم را به‌ثمر رساند.
(3-0) نفت مسجد سلیمان: شوت زمینی سعید غلامعلی بیگی از پشت محوطه جریمه به تور دروازه ایرانجوان بوشهر بوسه زد و جشن شادی نفتی‌ها را تکمیل کرد.
لازم به ذکر است که پیش از این قرار بود علی میرغفاری قضاوت این مسابقه را به عهده داشته باشد که داور میدان با نظر کمیته داوران تغییر کرد و کوپال ناظمی بازی را سوت زد.
ایرانجوان بوشهر در ادامه هفته‌های تلخ خود، در این دیدار نیز شکست خورد تا همچنان خطر سقوط را احساس کند و شرایط خوبی در انتهای جدول داشته باشد. زردپوشان مسجد سلیمانی که پیش از شروع این هفته و این دیدار نیز صدرنشین بودند با توجه به تساوی بادران به‌عنوان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده با این برد موفق شدند فاصله خود را با تیم دوم به هفت امتیاز افزایش دهند که صدرنشینی این تیم قاطعانه ادامه پیدا کند.

اختلاف ما با نفت مسجد سلیمان، 3 گل نبود
غلام دلگرم، سرمربی ایرانجوان بوشهر پس از شکست در مقابل تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری گفت: ما نفت مسجد سلیمان را به‌خوبی آنالیز کرده بودیم و نکات مورد نظر را به بچه‌ها گفتیم. می‌دانستیم که آنها از چه راه‌هایی به گل می‌رسند و برای مسدود کردن این راه‌ها از ابزار موجود استفاده کردیم ولی متاسفانه گل اول را بدموقع دریافت کردیم. بعد از این گل شیرازه تیم ما از هم پاشید و به همین دلیل گل‌های بعدی را دریافت کردیم. من به تیم مسجد سلیمان بابت کسب سه امتیاز این بازی تبریک می‌گویم ولی اختلاف ما واقعا سه گل نبود، چراکه تا قبل از دریافت گل اول، بچه‌های ما به‌خوبی روزنه‌ها را پوشش داده بودند و راه‌های گلزنی نفت مسجد سلیمان را بسته بودند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: