bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۸ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
دریابانان گناوه‌ای با ناکام کردن قاچاقچیان شناوری حامل ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر گناوه توقیف کردند.
فرمانده دریابانی استان بوشهر در گناوه با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی دریابانی استان بوشهر در پایگاه‌های دریابانی این استان فعال هستند گفت: با رصد شبانه روزی، دریابانان استان بوشهر اجازه هیچ‌گونه تردد شناور غیر مجاز و یا جابه‌جایی غیرقانونی کالا و مسافر نمی‌دهند.

وی از کشف کالای قاچاق از یک شناور در گناوه خبر داد و تصریح کرد: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان بندر گناوه دریابانان پست کنترل گناوه این پایگاه طی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به توقیف یک فروند «دوبه» کشتی بزرگ  از مبدا دبی به بندر گناوه که حامل انواع کالای قاچاق بوده شدند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از کشف انواع کالای قاچاق از این شناور خبرداد و افزود: دریابانان گناوه‌ای با ناکام کردن قاچاقچیان موفق به کشف، فیلتر هوای خودروهای سبک و سنگین، اسباب بازی، کفش، نوار فیلم رادیولوژی، لوازم یدکی خودرو، موبایل، تبلت و مقدار قابل توجهی لوازم جانبی گوشی و رایانه شدند.

سرهنگ پاسدار رضایی‌نژاد ضمن اشاره به دستگیری 2 نفر متهم در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه 400 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گناوه شد.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا  سبب ایجاد اختلال در سیستم توزیع کشور و ایجاد فاصله طبقاتی در بین مردم می‌شود تأکید کرد: مبارزه با قاچاق و برخورد با قاچاقچیان در تمام نقاط مرزی استان یکی از اولویت‌های اصلی فرماندهی مرزبانی استان بوشهر  است.
برچسب ها: جامعه ، قاچاق ، گناوه
نام:
ایمیل:
* نظر: