bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از تساوی بدون گل برابر تیم سایپا به نکات این بازی اشاره کرد و از تماشاگران بافرهنگ تیمش تشکر کرد.
تارتار: داور می‌خواست بازی مساوی شودمهدی تارتار جمعه‌شب در پایان مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و سایپا که در جم برگزار شد، گفت: از همه هواداران بافرهنگمان تشکر می‌کنم که در هر شهری همراه ما هستند و برای همه تیم‌ها احترام قائل هستند. تماشاگران ما برای بازیکنان و مربیان و داور مسابقه احترام قائل هستند و فرهنگ خود را اینگونه نشان می‌دهند و بی‌دلیل از هوادارانمان تقدیر نمی‌کنیم. سایپا در نیم فصل دوم تیم بهتری شده و در نیمه اول تیم ما را تحت فشار قرار داد.

سرمربی زردپوشان افزود: در نیمه دوم با تعویض‌هایی که داشتیم بهتر از نیمه اول بودیم. سایپا این روزها خیلی خوب نتیجه گرفته و این یک امتیاز نه به درد ما می‌خورد و نه به درد سایپا. خسته شدیم که در مورد داوری صحبت کردیم و این صحنه‌ها که در برنامه‌های تلویزیونی نشان داده می‌شود همه چیز را روشن می‌کند ولی من تصور می‌کنم که داوری دوست داشت بازی مساوی تمام شود احساس من این بود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اضافه کرد: تلاشمان را می‌کنیم تا سهمیه آسیا را کسب کردیم ولی باید منطقی به این موضوع نگاه کنیم. سال اول لیگ برتر ما است و تا اینجا هم بچه‌های ما خیلی زحمت کشیدند.

وی تصریح کرد: در این مسابقه بازیکنان ما با فداکاری در صحنه‌های بازی از دروازه تا نوک حمله همه برای پیروزی تلاش می‌کنند. همه توانشان را می‌گذارند تا به نتیجه برسیم. همه زحمت می‌کشند و هر خدا خواست همان می‌شود. در نیم‌فصل دوم، بیشتر بازی‌ها مساوی می‌شود چون تیم‌ها با این هدف وارد میدان می‌شوند تا نبازند و این موضوع باعث افت کیفیت بازی‌ها می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: