bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۹ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
فرمانده دریابانی استان بوشهر از کشف هشت کیلوگرم طلا و جواهرات قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در بندر دیر خبر داد.
سرهنگ پاسدار ولی‌الله رضایی‌نژاد روز گذشته با تاکید بر اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی نیروهای دریابانی استان بوشهر تصریح کرد: پهنه نیلگون خلیج فارس در استان بوشهر مورد رصد شبانه‌روزی نیروهای دریابانی است و همه موارد از طریق ماموران پایش می‌شود.

وی با تاکید بر مبارزه قاطع با قاچاق کالا در مناطق ساحلی استان بوشهر افزود: مبارزه با قاچاق کالا در اولویت برنامه‌های دریابانی قرار دارد و در این راستا امکانات و تجهیزات دریابانی افزایش یافته، به‌گونه‌ای که اعماق مختلف خلیج فارس برای رصد فعالیت‌ها تحت پوشش دریابانی است.
سرهنگ رضایی‌نژاد با بیان این‌که قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند و دریابانان استان بوشهر با همه توان و جدیت همواره آماده هستند تا با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند، خاطرنشان کرد: دریابان مستقر در پست و کنترل و مراقبت مرزی دریایی بندر دیر حوزه استحفاظی کنگان موفق شدند مقداری طلا و جواهرات قاچاق را کشف و ضبط کنند و قاچاقچیان را ناکام گذاشتند.
وی با بیان این‌که هشت کیلوگرم طلا و جواهرات قاچاق در این عملیات کشف شد، خاطرنشان کرد: طلای کشف شده همگی آبدیده بوده که در زیر تورهای ماهیگیری به صورت حرفه‌ای جاسازی شده بوده است.
این مسوول با اشاره به دستگیری 14 نفر متهم در عملیات یاد شده افزود: طبق نظر کارشناسان طلا و جواهرات، ارزش ریالی این محموله کشف شده 14 میلیارد ریال برآورد شده است و متهمان به همراه محموله تحویل مقامات قضائی داده شدند.

برچسب ها: جامعه ، طلا ، قاچاق ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: