bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته 2 روز گذشته در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و تیم شاهین شهرداری در یک بازی خارج از خانه میهمان تیم شهرداری بندر عباس بود که توانست با چهار گل از سد این تیم عبور کند.
بامداد جنوب- علي تنگستاني:
این بازی که در ادامه مسابقات لیگ دسته 2 فوتبال باشگاه‌های کشور، برگزار شد، در نیمه اول دو تیم بد بازی کردند و توپ بیشتر در میانه میدان رد و بدل ‌شد. بازیکنان شاهین شهرداری در نیمه اول بازی سعی‌شان این بود که گلی دریافت نکنند و روی ضد حملات به گل برسند، ‌که تا حدودی توانستند این برنامه را اجرا کنند ولی به گل نرسیدند. تیم شهرداری بندرعباس در این نیمه نتوانست کار خاصی انجام دهد. تنها اتفاق مهم این نیمه اخراج مدافع شهرداری بندر عباس بود که باعث شد، تیمش نیمه دوم را 10 نفره دنبال کند.
اما تیم میهمان نیمه دوم را متفاوت‌تر از نیمه اول آغاز کرد. شاهینی‌ها با استفاده از 10 نفره بودن بندر عباسی‌ها نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند و در دقیقه 50 با میلاد صارمی توانستند به گل اول خود در این بازی دست پیدا کنند. تیم میزبان با وجود 10 نفره بودن از اشتباه بازیکنان تیم شاهین به‌خوبی استفاده کرد و توانست در کمتر از 15 دقیقه گل تساوی بازی را به‌ثمر برساند اما 10 نفره شدن تیم شهرداری بالاخره کار دست این تیم داد و این محمد محبی از شاهین شهرداری بود که سه دقیقه بعد از این گل، برای بار دوم توپ را وارد دروازه بندری‌ها کرد و شوک بزرگی به میزبان وارد کرد.

در ادامه میلاد صارمی که یک از بهترین روزهای فوتبالی‌اش را سپری می‌کرد، با زدن گل‌های سوم و چهارم تیمش روز خود را تکمیل کرد و ضمن هت تریک دومین پیروزی ارزشمند را برای بوشهری‌ها به ارمغان آورد. حالا پاشازاده و یارانش با کسب سه امتیاز این بازی، در صدر جدول مسابقات قرار گرفتند و به دیگر رقبا نشان دادند که هدفشان فقط و فقط صعود به لیگ دسته یک کشور است.
شاهین شهرداری در دو بازی آینده میزبان است و می‌تواند پیش از پایان سال ۹۶ بخش مهمی از راه صعود را با حمایت هوادارانش طی کند. لازم به ذکر است تیم شاهین در هفته سوم روز 21 اسفندماه میزبان پالایش آبادان خواهد بود و شهرداری بندرعباس نیز در گچساران به مصاف نفت و گاز خواهد رفت.

پاشازاده پس از پیروزی تیمش در مقابل تیم شهرداری بندرعباس در گفت‌وگو با بامداد جنوب، گفت: خدا را شاکرم که توانستیم با اختلاف گل خوب، سه امتیاز این بازی را به‌دست آوریم. به هر حال بازیکنانم در این دو هفته که آنها را تمرین داده‌‌ام، به شرایط خوبی رسیدند و این موضوع را در این بازی ثابت کردند، اگرچه بازی، سختی را پشت سر گذاشتیم چراکه تیم شهرداری بندرعباس یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته یک کشور در گروه ماست و آنطور که من می‌دانم تیم‌ آنها برای صعود به لیگ یک بسته شده است اما با برنامه‌ای که ما برای این بازی داشتیم، علاوه بر این‌که توانستیم مهره‌های اصلی این تیم را ببندیم، به هدف خود هم رسیدیم. البته بازیکنانم در نیمه اول نتوانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند ولی در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با آنها کردیم، توانستند به بازی برگردند و این نتیجه خوب را رقم بزنند. به‌خاطر هتریک آقای صارمی هم خوشحالم ولی تیم فقط آقای صارمی نیست، چراکه ما تیم هستیم و این شاهین شهرداری است که برنده این بازی شده است.

وی در ادامه گفت‌وگو یادآور شد: به هر حال کسب پیروزی در بازی‌های خارج از خانه ارزش بالایی دارد. پیروز شدن در خانه تیمی مانند تیم شهرداری بندرعباس واقعا کار سختی است ولی خوب تلاش و کوشش بسیار باعث می‌شود که در این بازی‌ها به پیروزی برسیم. البته مساله‌ای دیگری که در اینجا مطرح است این است که چند درصد از برنامه‌هایمان تا به امروز به اجرا در آمده است. اگر نظر من باشد که من هنوز راضی نیستم، چراکه خواسته‌های من بسیار بیشتر از این چیزهاست. البته نمی‌خواهم ارزش کار بچه‌ها را پایین بیاورم چراکه آنها در این مدت کوتاه‌ کارهای زیادی انجام داده‌اند. کاری که ما انجام دادیم در واقع باید در طول سه ماه انجام بگیرد ولی بچه‌‌های ما توانستند در یک ماه با تمرینات زیاد خود را به برنامه‌های ما برسانند. به شما قول می‌دهم که ما بهتر از این هم می‌شویم.
نام:
ایمیل:
* نظر: