bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری چهار متهم به قتل در شهر عالیشهر خبر داد.
سردار خلیل واعظی روز گذشته با بیان این‌که بعد از ظهر آخرین روز بهمن ماه سال گذشته یک مورد مرگ مشکوک از بیمارستان به پلیس گزارش شد، گفت: با حضور پلیس و بررسی اولیه مشخص شد جسد مردی 42 ساله از پارکینگ مجتمع مسکونی در عالیشهر از سوی اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شده است. با حضور افسران کشف جرم پلیس آگاهی تحقیقات از محل وقوع حادثه و ساکنان مجتمع به شکل تخصصی دنبال شد.

به گفته وی، کارآگاهان پلیس به ساکنان یکی از واحدهای مسکونی مجتمع که پس از حادثه به شکل عجیبی ناپدید شده بودند مشکوک شدند و هویت آنان را شناسایی کردند.
واعظی با اشاره به این‌که پلیس با هماهنگی مقام قضائی پس از گشودن در واحد مسکونی و مشاهده آثار درگیری در بالکن طرح دستگیری 2 مرد و 2 زن ساکن واحد را در دستور کار قرار داد، افزود: ماموران پلیس در یک عملیات پیچیده و طولانی مخفیگاه متهمان را در 2 شهرستان استان شناسایی و آنان را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی در ادامه یادآور شد: متهمان دستگیر شده به بزه ارتکابی اعتراف کردند و گفتند که مقتول را به بهانه‌های مختلف به واحد مسکونی کشانده و قصد اخاذی از وی داشتند که پس از مقاومت مقتول، وی را از بالکن طبقه 4 به پایین انداختند.

برچسب ها: جامعه ، انتظامی ، عالیشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: