bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
با اعلام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر،۳۰ هزار دانش‌آموز سفیر سلامت در استان بوشهر داریم.
ناصر کرمی ظهر شنبه در همایش سفیران سلامت دانش آموزی اظهار داشت: در استان بوشهر حدود ۳۰ هزار نفر سفیر سلامت دانش‌آموز داریم که با علاقه‌مندی تمام برای ارتقای سواد سلامتی فعالیت می‌کنند. طرح‌های اجرا شده در حوزه سلامتی را بسیار مهم است و باید اهمیت خانوده‌ها به آن‌ها باشد. همه دانش‌آموزان استان تحت پوشش برنامه‌های وارنیش فلوراید، طرح ویتامین D و همچنین طرح آهن‌یاری قرار گرفته‌اند.

کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این مراسم گفت: سفیران سلامت دانش‌آموزی با شرکت در کلاس‌های آموزش‌های مرتبط با سلامت مانند تغذیه و تحرک و اطلاعاتی که مورد نیاز جامعه است، این آموزش‌ها را دیگر دانش‌آموزان و خانواده‌های خود انتقال می‌دهند. تمام تلاش دانشگاه علوم پزشکی، اجتماعی کردن مباحث سلامت است و ما برای عمومیت پیدا کردن مباحث مرتبط با سلامتی طرح سفیران سلامت خانوار و دانشجویی را نیز انجام داده‌ایم. تمام این طرح‌های سفیر سلامت برای این است که افراد جامعه بتوانند خودمراقبتی و مواظبت از سلامتی را خود شروع کنند.

همایش سفیران سلامت دانش آموزی و آیین تجلیل از فعالان هفته سلامت به مناسبت هفته سلامت برگزار شد. در پایان این مراسم از مربیان بهداشت مدارس، سفیران سلامت دانش آموزی فعال، سفیران سلامت خانواده و فعالان عرصه سلامت در مدارس تجلیل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: