bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۶ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه با تیم های پرتغال، اسپانیا و مراکش هم‌گروه است.
تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه با تیم های پرتغال، اسپانیا و مراکش هم‌گروه است. ویسنته دل بوسکه، مربی سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید گفت‌وگویی انجام داده و در رابطه با شرایط تیم ملی اسپانیا گفت: به‌نظر من، گروه سختی است در مسابقات جام جهانی‌ 2018، نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت، زیرا تو را غافلگیر می‌‌کنند.

دل بوسکه در پاسخ به این پرسش که با توجه به آشنائی کارلوس کی‌‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از فوتبال اسپانیا و پرتغال چه نوع رقابتی (تاکتیکی و تکنیکی) بین تیم‌های ایران با اسپانیا و ایران با پرتغال پیش‌بینی‌ می‌‌کنید، گفت: این‌که کی‌ روش دو تیم اسپانیا و پرتغال را به‌خوبی‌ می‌شناسد‌، یک امتیاز مثبت برای او و تیم ملی فوتبال ایران است. نباید فراموش کنیم، ایران در مرحله مقدماتی و انتخابی جام جهانی‌ 2018، دیدارهای بسیار خوبی‌ را انجام داد و به همین دلیل معتقدم باید مواظب آن بود و ایران را دست‌کم نگرفت به‌ویژه وقتی‌ که فردی نظیر کی‌‌روش سرمربی این تیم است.

سرمربی پیشین اسپانیا با بیان این‌که ‌«‌کی‌‌روش با تیم ملی‌ فوتبال ایران، بازی های سختی را در پیش روی سه تیم دیگر گروه قرار خواهد داد»، گفت: در فوتبال نباید اختلاف سطح بازی را نگاه کرد بلکه باید پذیرفت تیم مقابل همیشه مشکل ساز خواهد بود. تیم اسپانیا بازی‌های خوب و شایسته‌ای‌ را در مرحله مقدماتی و در مرحله بعد از جمله در مقابل تیم‌های ملی‌ مطرح جهان‌ انجام داده است. اسپانیا تیم خوبی‌ دارد و این به ما دلگرمی‌ و امیدواری می‌‌دهد که بازی‌های خوبی‌ را در جام جهانی ارائه دهیم.
دل بوسکه در سال 2010 افریقای جنوبی هدایت تیم ملی اسپانیا را به عهده داشت و با این تیم به مقام قهرمانی جهان رسید. او از دوران کودکی در رئال مادرید بازی می‌کرد و با این تیم به‌عنوان بازیکن، پنج‌بار قهرمانی لیگ و چهار قهرمانی جام حذفی اسپانیا را به‌دست آورد و برای تیم ملی اسپانیا نیز هجده مرتبه به میدان رفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: