bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
دروازه‌بان شاهین بوشهر در گفت‌وگو با بامداد جنوب؛
شاهین شهرداری پس از مدت‌ها دوری از لیگ دسته یک کشور، توانست با عبور از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته 2 کشور، به لیگ یک صعود کند. در روزهای گذشته عواملی که در صعود شاهین بیشترین تاثیر را داشتند بررسی کردیم.
صعود به لیگ یک، اولین و آخرین هدف ما بودبامداد جنوب- علی تنگستانی:
شاهین شهرداری پس از مدت‌ها دوری از لیگ دسته یک کشور، توانست با عبور از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته 2 کشور، به لیگ یک صعود کند. در روزهای گذشته عواملی که در صعود شاهین بیشترین تاثیر را داشتند بررسی کردیم. اما امروز می‌خواهیم به بازیکنانی که تاثیر زیادی در صعود شاهین داشتند، بپردازیم. یکی از این بازیکنان جاسم یاسر‌الهی بود که در این فصل از رقابت‌ها عملکرد خوبی داشت و با عکس‌العمل‌های به موقع خود امتیازات خوبی را برای شاهین جمع کرد. در ادامه گفت‌وگوی این دروازه‌بان را با ما خواهید خواند. 
فصل خوبی را با شاهین پشت سر گذاشتید و در نهایت هم توانستید به لیگ دسته یک کشور صعود کنید.

بله همین‌طور است. با زحماتی که مدیریت باشگاه کشید، تیم خوبی برای حضور در مسابقات بسته شد. از زمانی که اولین اردوی تیم شاهین آغاز شد، هدف همه بازیکنان، کادر فنی و مدیران باشگاه این بود که امسال باید به لیگ دسته یک کشور صعود کنیم تا بتوانیم به‌نوعی جواب حمایت‌های هوادارانی که در گرما و سرما به ورزشگاه می‌آمدند را بدهیم. خدا را شکر فصل را خیلی خوب شروع کردیم و از همان ابتدا توانستیم نتایج لازم را کسب کنیم و در نهایت هم توانستیم به مرحله دوم بازی‌ها صعود کنیم اما در مقطعی در مرحله اول بازی‌ها، نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم ولی این فراز و نشیب‌ها مانع کار ما نشد و توانستیم تیم را به‌ثبات خوبی برسانیم. در نهایت با اضافه شدن آقای پاشازاده و کادر فنی‌اش به باشگاه شاهین، توانستیم بیشترین امتیاز ممکن را در مرحله دوم کسب کنیم و دل هواداران باشگاه را شاد کنیم ولی باید به این نکته توجه کرد که اگر برنامه‌های آقای پاشازاده نبود، صعود به لیگ یک با سختی مواجهه می‌شد. 

از هواداران شاهین گفتید. به‌طور یقین آنها تاثیر زیادی در صعود شاهین به لیگ دسته یک داشتند. 
قطعا همین‌طور است. به هر حال هواداران یک باشگاه یار دوازدهم آن در بازی‌های خانگی هستند و این مساله را در این فصل از رقبات‌ها به چشم دیدیم. ما به جاهایی سفر می‌کردیم که فکرش را نمی‌کردیم کسی در آنجا برای حمایت از ما به ورزشگاه بیاید ولی با وجود این باز هم مشاهده می‌کردیم که هواداران شاهین برای حمایت این تیم به ورزشگاه می‌آمدند. مثلا در بازی که با داماش گیلان داشتیم، تعدادی از هواداران شاهین از بوشهر خود را به رشت رسانده بودند تا از تیم محبوب خود حمایت کنند. ما به تعداد آنها کاری نداریم، مساله مهم این است که آنها در آنجا حضور یافته‌اند تا از شاهین حمایت کنند و این باعث می‌شد تا انگیزه بازیکنان بیشتر شود. به هر حال وظیفه ما هم این بود که به عشق و علاقه آنها به شاهین احترام بگذاریم. حرکت آنها ما را مجاب کرده بود که باید به لیگ دسته یک کشور برسیم و خدا را شکر بچه‌ها به‌گونه‌ای عمل کردند که توانستیم سهمیه لیگ یک را بگیریم. امیدوارم که در لیگ امسال، وضعیت به‌گونه‌ای پیش برود که به اهداف موردنظر باشگاه و هواداران این تیم برسیم. 

در این فصل، با دو مربی کاملا متفاوت کار کردید. نظرتان در مورد آقای کللی‌فر و آقای پاشازاده چیست؟
آقای کللی‌فر را که دیگر همه در بوشهر می‌شناسند، چراکه او سال‌های سال است که در عرصه مربیگری فعالیت می‌کند. ایشان از نظر کاری، ویژگی‌های خاص خود را دارد، از نظر فنی بسیار باهوش است و از نظر اخلاقی برای همه بچه‌ها مثل یک پدر بود ولی با توجه به شرایطی که در شاهین ایجاد شد، آقای کللی‌فر تصمیم گرفت که از این تیم برود چناچه او در آخرین مصاحبه‌اش گفته بود «رفتنم صد درصد به صلاح تیم است». به هر حال آقای کللی‌فر به این نتیجه رسیده بود که رفتنش تغییرات مثبتی در شاهین ایجاد می‌شود. یکی از اتفاقات تلخی که در این فصل تجربه کردیم جدایی آقای کللی‌فر از شاهین شهرداری بود. 

با آمدن آقای پاشازاده، شکل بازی تیم تا حدودی تغییر کرد، چراکه ایشان در کار خود ویژگی‌هایی دارد که باید در باشگاه عملی می‌شد. رزمه‌ آقای پاشازاده ثابت می‌کند که او در لیگ دسته 2 کشور مربی موفقی است. به هر حال آقایی پاشازاده در هر باشگاهی که بود عملکرد خوبی داشته است و الان همه کارشناسان معتقدند که اگر پاشازاده مربی یک تیم باشد، آن تیم قطعا موفق خواهد بود. به هر حال ما با آقای پاشازاده توانستیم سه هفته قبل از پایان بازی‌ها بیشترین امتیاز را کسب کنیم و توانسته بودیم صعود خود را به لیگ دسته یک کشور قطعی کنیم. 

آمار می‌گوید که فصلی خوبی پشت سر گذاشتید، نظر خودتان چیست؟
از عملکرد خودم نسبت به سال گذشته رضایت کمی دارم، چراکه در این فصل از رقابت‌ها به غیر از مشکلات فوتبالی، درگیر مشکلات غیرفوتبالی هم بودم و همین مساله باعث شده بود که تمرکز کافی برای بعضی از بازی‌ها نداشته باشم. با وجود این با زحمات مربی خوبم آقای بحرینی که در این مدت برای بنده کشید توانستم تا آنجا که در توانم بود برای شاهین بهترین عملکرد را داشته باشم. آقای بحرینی در این مدت کارهای زیادی برای آماده شدن ما انجام داد و هر جا که نکاتی بود آن را به ما گوشزد می‌کرد. از طرفی من در تیم یک رفیق و یک رقیب توانمند به نام  علی نعمتی داشتم. دروازه‌بانی که از نظر فنی خیلی خوب است و آینده خوبی هم در پیش دارد. وجود او در شاهین باعث شد تا انگیزه من برای رقابت بیشتر از گذشته شود ولی هدف این بود که هر کدام از ما که درون دروازه شاهین قرار می‌گرفت بهترین عملکرد را داشته باشد. در فصلی که گذشت من در اکثر بازی‌ها حضور داشتم و خدا را شاکرم که تیم توانست نتیجه لازم را بگیرد. 

شاید پرسیدن این سوال کمی زود است ولی در فصل جدید در شاهین خواهید ماند یا خیر؟
به هر حال فصل تازه تمام شده و تیم برنامه خاصی ندارد و مدیریت باشگاه در مورد ادامه فعالیت کادر فنی نظر نداده است. به‌شخصه دوست دارم که در لباس تیم شاهین شهرداری فوتبالم را ادامه دهم. از طرفی دیگر من دوست دارم در جایی به فوتبالم ادامه دهم که مردم آنجا فوتبال را دوست دارند. اگر در تیم باشم خدا را شاکرم و اگر قسمت نشد که در این تیم بمانم، امیدوارم شاهین به آن نتیجه که می‌خواهد برسد و در نهایت به لیگ برتر صعود کند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: