bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۷
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم استقبال از ملی‌پوشان فوتبال ایران در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی حضور یافت و استقبال گرمی از کاروان اعزامی تیم ملی داشت.
او در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: از بازگشت آنها استقبال کردیم و دل من روشن است که می‌توانیم نتیجه خوبی در جام ملت‌های آسیا بگیریم. فکر می‌کنم این نتایج درخشان مسوولیت فدراسیون فوتبال را بیشتر کرد. مردم استقبال خوبی از ملی‌پوشان انجام دادند و به من خبر رسید تعداد زیادی نیز برای استقبال به فرودگاه مهرآباد رفته بودند. حتی تعدادی نیز در کمپ تیم ملی حضور یافتند. من خودم نمی‌توانم به کمپ تیم ملی بروم اما از آنها خواستم که برای احترام به مردم هم که شده به کمپ تیم ملی بروند و باعث شادی دوباره مردم شوند. زمانی که مردم در جایی حضور دارند، این معنی را می‌دهد که همه در این موفقیت‌ها شریک و سهیم بودند. این باعث خوشحالی و مباهات ماست که مردم به این شکل از تیم ملی خود استقبال می‌کنند. امیدوارم در جام ملت‌های آسیا نتیجه این محبت‌ها را جبران کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره تمدید قرارداد کی‌روش تا جام ملت‌های آسیا یادآور شد: کی‌روش قطعا در تیم ملی خواهد ماند. من قبل از جام جهانی در تهران صحبتی را با کارلوس کی‌روش داشتم و با او به تفاهم رسیدم. در ترکیه نیز کار را با او تمام کردم. چه مالی، چه فنی و چه هر شرایط  دیگر به تعامل و تفاهم رسیدیم و امیدوارم مردم و کشور هم به همین نتیجه‌ای برسند که ما در پیش گرفتیم. عملکرد ما نشان از راه درستی می‌دهد که تیم ملی در آن قرار دارد. این راه درست راهی بود که باعث شد نه به حاشیه‌ها دقت کنیم و نه به آنها دامن بزنیم. حتی در مطالعات خود اهمیتی برای این حاشیه‌ها قائل نشدیم و درصدد پاسخگویی به آن نیز برنیامدیم. هرچه بود پذیرفتیم و در خود نگه داشتیم، زیرا هدف موفقیت تیم ملی‌مان بود. مردم خود شاهد بودند که ما بسیاری از مسائل را تحمل کردیم تا تیم ملی در آرامش کارش را در روسیه پیگیری کند. نتیجه این کار ما نیز امشب و با حضور این مردم برای استقبال از تیم ملی مشخص شد. استقبال ۱۰ هزار نفری در ساعت ۳ شب از تیم ملی کار بزرگی است که نشان از اولویت ما می‌دهد. سال فوتبالی ما می‌تواند با مسابقه‌های جام ملت‌های آسیا که در اواخر سال برگزار می‌شود به‌خوبی به پایان برسد. می‌خواهیم با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا کلکسیون افتخارات فدراسیون دوره ما کامل شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: