bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۷ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از برگزاری آزمون سنجش علمی مربیان امداد و کمک‌های اولیه استان بوشهر خبر داد.
حسین درویشی با بیان اینکه توسعه برنامه‌های آموزشی و اجرای طرح‌های علمی را به صورت ویژه در دستور کار داریم و در این راستا برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کنیم، با اشاره به برگزاری آزمون سنجش علمی همه مربیان امداد و کمک‌های اولیه به‌منظور بازآموزی و ارزیابی این مربیان تصریح کرد: این آزمون در جمعیت هلال احمر استان بوشهر و با هدف ارزیابی، سنجش دانش و تجربیات مربیان امداد و نجات و کمک های اولیه برگزار شد.

به گفته وی، در این آزمون ۹۰ نفر از مربیان دارای گواهینامه کد ۳ مربیگری کمک‌های اولیه هلال احمر از ۹ شعبه شهرستان جمعیت هلال احمر استان بوشهر شرکت کردند.
درویشی با اشاره به این‌که در این آزمون، اطلاعات علمی مربیان در خصوص آخرین مباحث ارائه شده در موضوع کمک‌های اولیه در آزمون کتبی مورد ارزیابی قرار گرفت و از قبول شدگان در آزمون کتبی، روش تدریس به صورت عملی گرفته خواهد شد، خاطرنشان کرد: افراد قبول شده می‌تواند به تدریس در قالب مربی امداد و کمک‌های اولیه جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه دهند.
وی یادآور شد: کسانی که در این آزمون شرکت نکرده‌اند و یا حد نصاب نمره علمی و عملی را کسب نکرده‌اند، می‌توانند با حضور در کلاس‌های بازآموزی و گرفتن نمره قبولی، مجوز تدریس را کسب کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: