bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
سرمربی استقلال می‌گوید تیمش با کار تیمی به این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا رسیده است و فردا روز مهمی برای تمامی بازیکنان و عوامل استقلال است.
وینفرد شفر، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر السد حاضر شد و گفت: لیگ قهرمانان یک اتفاق بزرگ است. تیم ما چه بازیکنان و چه کادرفنی با احساس مثبتی به این بازی می‌آیند. شاید تعدادی در گذشته بودند که فکر می‌کردند ما اینجا بشینیم و درباره حضور استقلال در نیمه نهایی صحبت کنیم. این به‌خاطر کار تیمی ماست. 

السد تیمی نیست که مقابل پرسپولیس بازی کرد. یک بازیکن از کره و بازیکنی از اتلتیکو مادرید گرفته و قوی‌تر شده است. ما اگر به این مرحله رسیدیم برای ذهنیت و روحیه و کار تیمی بوده است. همین‌طور به‌خاطر هواداران استقلال که از ما حمایت می‌کنند. ما برای این بازی کاملا آماده‌ایم اما هنوز آمادگی‌مان صد درصد نشده، زیرا پنج بازیکنمان جدا شده‌اند و پنج بازیکن جدید اضافه شده‌اند. نکته مهم این است که هواداران ورزشگاه را پر کنند. این بسیار خوب است که هواداران‌مان مثل بازی با الریان، العین و ذوب‌آهن ما را خوب حمایت کنند تا نتیجه‌ای که می‌خواهیم را کسب کنیم. تمامی اعضای کادرفنی و بازیکنانمان دقیقه به دقیقه خوشحال هستند که فردا بازی دارند و مرتب تکرار می‌کنند فردا روز ماست. ما نیاز به کسب نتیجه خوبی داریم تا در بازی برگشت کارمان آسان‌تر باشد. تاریخ بازی ما در دیدار برگشت پس از ۳ روز فیفادی و ۴ روز قبل از بازی لیگ است و این قابل درک نیست. در حالی که السد به‌خاطر بازی با ما یک هفته در لیگ قطر بازی نداشت.

شفر درباره ناکامی مهاجمان استقلال در دو دیدار اخیر این تیم در لیگ برتر و تغییر سیستم و احتمال بازی با دو مهاجم برابر السد خاطرنشان کرد: زمانی که ما با سیستم خودمان بازی می‌کنیم، تبریزی مهاجم به دیگر مهاجم ما اضافه می‌شود. ما با دو یا سه مهاجم بازی می‌کنیم. زمانی که توپ داریم، وینگرهای ما به‌عنوان مهاجم وارد محوطه جریمه می‌شوند. ما فرصت‌های زیادی در آن دو بازی داشتیم. چیزی بیشتر از شانس نیاز داریم. باید در زدن ضربه آخر محکم‌تر باشیم و بگوییم این توپ من است و باید به گل تبدیل شود. هافبک‌های ما هم باید به خطوط هجومی اضافه شوند.

برچسب ها: فوتبال ، استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر: