bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
سرمربی تیم پرسپولیس گناوه در گفت‌وگو با بامداد جنوب؛
تیم فوتبال پرسپولیس گناوه با خرید امتیاز تیم شوشتری حالا نماینده استان در لیگ دسته 2 کشور است. نماینده گناوه که پس از گذشته دو سال باز هم به این لیگ آمده است، نمی‌خواهد به‌راحتی این امتیاز را از دست بدهد. نادر جعفری و همکارانش در این راستا 45 روز قبل از آغاز رقابت‌ها تمرینات خود را شروع کردند و...
بامداد جنوب:
تیم فوتبال پرسپولیس گناوه با خرید امتیاز تیم شوشتری حالا نماینده استان در لیگ دسته 2 کشور است. نماینده گناوه که پس از گذشته دو سال باز هم به این لیگ آمده است، نمی‌خواهد به‌راحتی این امتیاز را از دست بدهد. نادر جعفری و همکارانش در این راستا 45 روز قبل از آغاز رقابت‌ها تمرینات خود را شروع کردند و اردوها و بازی‌های تداراکاتی خوبی نیز تدارک دیدند تا بازیکنان تیم به سطح آمادگی بالایی برسند. در همین رابطه با سرمربی این تیم، نادر جعفری هم‌کلام شدیم تا از آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس باخبر شویم.

به هر حال چیزی تا شروع مسابقات لیگ دسته 2 نمانده است. از میزان آمادگی بدنی و فنی بازیکنان پرسپولیس گناوه بگویید.
همانطور که می‌دانید ما در این مدت که تمرینات خود را شروع کرده‌ایم، دو اردو را پشت سر گذاشتیم. اولین اردو در شهرکرد برگزار شد که به مدت یک هفته طول کشید و اردوی بسیار موثری برای بازیکنان تیم بود. پس از آن، به مدت چهار روز هم در شهر شیراز اردو زدیم تا تمرینات خود را در آنجا ادامه دادهو با دو تیم از این شهر بازی‌ تدارکاتی انجام دهیم. از این اردو هم خیلی راضی بودم، چراکه بازیکنان به آمادگی بالایی رسیده بودند. در کل تا امروز روند بسیار خوبی داشته‌ایم و امیدواریم که این روند رو به رشد ادامه پیدا کند. مسابقات لیگ دسته 2 از هفته آینده برگزار می‌شود و ما در اولین بازی خود به مصاف تیم شهرداری فومن خواهیم رفت و آمادگی بالای بازیکنان ما باعث شده با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف این تیم برویم.

از بازیکنان پرسپولیس گناوه بگویید. به هر حال آنطور که گفتید آنها از آمادگی بالایی برخوردار هستند.
در رابطه با بازیکنانم هم باید بگویم که بازیکنانی که در این تیم بازی می‌کنند، در طول اردوها و بازی‌های تدارکاتی عملکرد بسیار خوبی داشتند و نشان دادند که می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. من تا الان از عملکرد و میزان آمادگی آنها به‌طور کامل راضی هستم و امیدوارم بهتر از این شوند. مطمئنا با این بازیکنان باانگیزه می‌توانیم در مسابقات نتایج خوبی به‌دست آوریم و مردم شهرمان را شادمان کنیم البته از مردم و هواداران پرسپولیس هم انتظار داریم که در بازی‌های این تیم به ورزشگاه بیایند و از تیم محبوب خوب حمایت کنند. قطعا حمایت آنها در نتایج پرسپولیس گناوه می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد. ما هم امیدواریم با نتایجی که کسب می‌کنیم، شرمنده مردم گناوه نشویم. 

به هر حال مشکلات مالی یکی از مسائلی بود که پرسپولیس گناوه را در سال‌های گذشته درگیر خود کرده بود. با توجه به این‌که چند روزی بیشتر به شروع مسابقات نمانده است، از نظر مالی در چه وضعیتی هستید؟
ما امیدواریم که در طول مسابقات از نظر مالی دچار مشکل نشویم ولی اگر به وضعیت فوتبال استان نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که بیشتر تیم‌های خصوصی بوشهر دچار مشکلات مالی فراوانی هستند. پرسپولیس گناوه در طول سال‌های گذشته دچار مشکلات مالی زیادی شده و همین مساله باعث شد، این تیم نتواند در این سال‌ها نتایج خوبی بگیرد اما ما با کمک مردم و هواداران تیم‌مان توانستیم این مشکلات را پشت سر بگذاریم و با خیال راحت‌تری در مسابقات لیگ دسته 2 حاضر شویم. امیدواریم در کنار کمک‌های مردم شهر، مسوولان هم توجه بیشتر به تیم ما داشته باشند. البته باید این را بگویم که مسوولان شهرستان همیشه نگاه مثبتی به ورزش شهر داشته‌اند و همیشه در حد توان خود به ما کمک کرده‌اند و ما هم از آنها تشکر می‌کنیم. 

از اهداف و برنامه‌های تیم پرسپولیس گناوه در مسابقات لیگ دسته 2 بگویید.
به هر حال هر تیمی که وارد یک تورنمنت جدید می‌شود، اهداف و برنامه خاص خود را دارد. اولین هدف هر تیم در این تورنمنت‌ها کسب نتایج خوب در طول مسابقات است و باید این را هم اضافه کنم که فوتبال امروز به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توان از حال گفت که سرنوشت پرسپولیس گناوه در لیگ دسته 2 چه خواهد شد. با وجود این من و تمامی بازیکنانمان در پرسپولیس تلاش خود را خواهیم کرد تا حداقل جزء مدعان گروه خود باشیم. البته این را باید بگویم که ما شناختی از حریفان خود در مسابقات لیگ دسته 2 نداریم و تا زمانی که حریفان اصلی خود را نشناسیم، نمی‌توانیم در مورد این دوره از مسابقات ارزیابی کلی داشته باشیم. باید بگویم که پس از گذشت سه بازی اول، می‌توانیم سطح فنی تیم خود را بشناسیم و آن موقع است که می‌توانیم بفهمیم جایگاه اصلی ما در جدول چه رتبه‌ای است. 

با توجه این‌که مشکل مالی ندارید، امکانات باشگاه در چه حدی هست؟
قطعا ما در سطح شهرستان کمبود‌هایی داریم که واقعا می‌توانند مشکل‌ساز شوند. ما در شهر گناوه فقط یک زمین چمن داریم که تمام تیم‌ها می‌خواهند از این زمین استفاده کنند؛ چه برای بازی‌های رسمی و چه برای بازی‌های تدارکاتی. مشکل اساسی من در شهرستان گناوه قطعا زمین چمن است. یک ورزشگاه که بیرون از شهر قرار دارد ولی چندین سال است که نیم‌کاره رها شده ولی معلوم نیست که به بهره‌برداری برسد. به حال این مساله در مرور زمان می‌تواند به هر کدام از تیم‌های شهرستان اثر منفی بگذارد. علاوه بر کیفیت چمن زمین هم به مرور زمان بدتر خواهد شد و این می‌تواند در روند برگزاری مسابقات، مشکلاتی به‌وجود آورد. 

به‌عنوان سوال آخر، پیش‌بینی شما از هفته اول مسابقات لیگ دسته 2 کشور چه خواهد بود؟
همانطور که گفتم، پرسپولیس نسبت به سال‌‌های گذشته، خیلی زودتر تمرینات خود را شروع کرده و به همین دلیل تیم خیلی زود به شرایط آرمانی خود رسیده است. در کنار این، ما اردوها، بازی‌های تدارکاتی و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. پیش‌بینی من از اولین بازی در خارج خانه، پیروزی است ولی همانطور که گفتم فوتبال به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست. با وجود این ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را در هفته اول مسابقات کسب کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: