bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۷ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز می‌گوید داور می‌توانست در بازی بازیکنان فجر و شاهین را از زمین بازی اخراج نکند.
مجید صالح، سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز پس از برد تیمیش مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: ما در این فصل بر اساس قرعه به تیم‌های سخت برخورد کردیم؛ در اول بازی‌ها که با اکسین البرز بازی داشتیم در هفته دوم با آلمینیوم اراک و در هفته سوم با خونه به خونه بازی برگزار کردیم. بازی ما مقابل شاهین بوشهر هم یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در این فصل بود. یعنی اگر ما در این فصل سه بازی سخت بخواهیم نام ببریم یک مورد آن قطعا بازی با شاهین بوشهر است. تیم شاهین تا دقیقه ۷۵ داشت در بازی به ما فشار می‌آورد اما ما از شرایط میزبانی خود استفاده کردیم و از موقعیت‌های‌مان بهره بردیم تا توانستیم پیروز این میدان باشیم.

او در مورد عملکرد داوری اظهار کرد: به طور کلی مسائل داوری گریبان‌گیر همه است. من اعتقاد دارم داور در این بازی می‌توانست هم بازیکن ما و هم بازیکن تیم حریف را از بازی اخراج نکند. ما باید درباره این مساله منتظر باشیم تا یک ارتقایی پیدا کنیم و داوران جوان ما یک مقدار باتجربه‌تر شوند. ما نسبت به این قضیه مثل تیم خونه به خونه اعتراض داریم اما از لحاظ قانونی پیگیر این مطلب هستیم ولی سعی می‌کنیم تا توهینی به دارو صورت نگیرد و کاملا به طور سالم این ماجرا را پیگیری کنیم. به نظرم داوران یک مقدار باید شجاعت بیش‌تری داشته باشند و با برگزاری کلاس‌های آموزشی بیش‌تر و کسب تجربه بیش‌تر کیفیت کاری خود را بالا ببرند. بالاخره تیم‌های خوبی امسال در لیگ یک هستند و با سرمایه‌گذاری مناسب می‌خواهند نتیجه بگیرند و انتظار دارند نتیجه مسابقه فقط در زمین مسابقه رخ دهد و عامل دیگری دخالت نداشته باشد.

وی درمورد عملکرد تیمش با توجه به این پیروزی و جهش این تیم به رده‌های بالاتر گفت: ما در این چهار بازی با تیم‌هایی روبه‌رو شدیم که دارند برای موفقیت در لیگ سرمایه‌گذاری می‌کنند. سوالی که من از سازمان لیگ دارم این است که چرا تیمی که بازی اولش را حاضر به بازی نمی‌شود، در بازی بعدی مقابل حریفش حاضر به بازی می‌شود؟ چطور می‌شود ما چهار بازی سخت داشته باشیم اما یک تیم دیگری با  حاضر نشدن تیم مقابلش سه امتیاز بگیرد و سه تفاضل گل مثبت دریافت کند؟ مثلا تیمی به خاطر دور بودن راه حاضر به بازی نشوند اما بازی بعدی چون در خانه بازی می‌کنند در مسابقه حضور پیدا می‌کنند؟ این مساله را من درک نمی‌کنم و فکر نمی‌کنم در جای دیگری این مساله وجود داشته باشد.

سرمربی تیم فجر سپاسی در پایان گفت: من از هواداران تشکر می‌کنم که تا دیشب تا دقیقه نود ما را حمایت کردند. لذت بردیم از این که کنارمان هستند. ما تیم را یک مقدار دیر در دست گرفتیم و زمان می‌برد تا به حالت ایده‌آل خود برسیم. ما در سه بازی اول تنها دو امتیاز گرفتیم و این به هیچ عنوان قابل قبول نیست ولی هواداران صبر کردند و در فضای مجازی و استادیوم ما را حمایت کردند. ما یک فرصت ۱۶ روزه تا بازی بعدی داریم و سعی می‌کنیم تا نواقص خود را برطرف کنیم و چیزهایی را که در پیش فصل به آن نرسیدیم را در این فرصت قابل توجه به دست آوریم. با یک برد اتفاق خاصی نمی‌افتد و اگر این پیروزی‌ها تداوم نداشته باشد سودی ندارد. ان‌شاءلله سعی می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم تا هواداران خوشحال باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: