bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۹ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
وزیر ورزش و جوانان: باید بتوانیم تلاشمان را متوجه پروژه‌های مناطق کمتر برخوردار کنیم.
مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان بعد از افتتاح سالن چند منظوره شهدای پیشوا در جمع خبرنگاران، گفت: ما مجموعا فکر می‌کنیم سرانه ورزشی در این مناطق به نسبت سایر نقاط کشور پایین نیست به خصوص اینکه امروز صبح ما یک ایستادیوم فوتبال در ورامین افتتاح کردیم.

وی با اشاره به اینکه  این سالن را در پیشوا افتتاح کردیم، افزود: کلنگ زمین فوتبال زده شد و امیدواریم ظرف چند ماه آینده فاز اول آن یعنی همان زمین چمن با جایگاه تماشاگر  آماده می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد. سرانه اینجا با این پروژهای که برای اولین بار است با این ابعاد ساخته می‌شود سرانه آن اگرچه مطلوب است بهتر  خواهد شد.

سلطانی‌فر با تاکید استعدادهای ورزشی در بین جوانان و نوجوانان چند شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک استعدادهای بسیار خوبی است و چند تیم لیگ برتری دارند، بیان کرد: در والیبال و فوتسال و رشته‌های رزمی نامداران زیادی وجود دارند و من فکر می‌کنم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها و برنامه ریزی‌هایی که اداره کل ورزش جوانان استان تهران دارد انجام می‌دهد ما در آینده خبرهای بهتر از موفقیت‌های ورزشکاران اینجا خواهیم شنید و با توجه به منابع باز هم تلاش می‌کنیم کمک بیشتری کنیم. با توجه به سیاست کلی نظام و دولت  که ایجاد امکانات بیشتر در مناطق  کمتر برخوردار هست باید بتوانیم  تلاشمان را متوجه پروژه‌های مناطق کمتر برخوردار کنیم و تا پایان دولت  دوازدهم یک تعادل منطقی در امکانات ورزشی در کل نقاط کشور ایجاد کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: