bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۴

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: کرار به قدری حاشیه دارد که توانایی هایش زیر سایه قرار می گیرد.


مجید نامجومطلق درباره اینکه امیر تتلو خواهان دریافت شماره 7 تیم فوتبال استقلال شده است، اظهار داشت: وقتی شهر شلوغ می شود، این اتفاقات رخ می دهد. من نمی دانم روی چه حسابی این ادعاها را می کند. وقتی تخصص این فرد فوتبال نیست، بهتر است برود و در عرصه خودش موسیقی فعالیت کند. فکر می کنم در همان بخش موفق تر باشد. فوتبال اینقدر هم راحت نیست که برخی ادعا می کنند.

 شماره 7 سابق استقلال با اشاره به بایگانی شدن این پیراهن عنوان کرد: من از اول هم موافق این کار نبودم. اصلا معنا ندارد یک پیراهن را بایگانی کنند و به بازیکن دیگری ندهند. متاسفانه وقتی مسئولان چنین کارهایی می کنند، افرادی مثل تتلو هم به خودشان اجازه می دهند ادعای شماره 7 داشته باشند!

 وی ادامه داد: اصلا بروند پیراهن شماره 7 را از بایگانی دربیاورند و به تتلو بدهند! متاسفانه این فرد حاشیه را دوست دارد و این مسائل برایش رخ می دهد.

 نامجو مطلق درباره شرایط تیم استقلال تاکید کرد: استقلال نتایج خوبی گرفته و صدرنشین است. اگرچه خیلی زیبا بازی نمی کند اما به هر حال از بعد نتیجه موفق بوده و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

 وی با اشاره به مشکلاتی که بازیکنان خارجی برای استقلال به وجود آورده اند، گفت: استقلال از دیرباز با بازیکنان خارجی خودش این مشکلات را داشته است. متاسفانه همه خارجی های باشگاه داستان دار بوده اند. این فصل هم ما از پروپیچ و مگویان چیز خاصی ندیدیم. ریوالدو بد نبود و می توانست کمک کند که فسخ کرد. کرار هم آنقدر حاشیه دارد که توانایی هایش زیر سایه قرار می گیرد و نمی تواند بازی خوب خودش را انجام دهد.

 

نامجو مطلق در پایان افزود: امیدوارم استقلال روند خوبی را که در پیش گرفته، ادامه دهد و بتواند روزهای خوبی را سپری کند تا هواداران خوشحال شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: