bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۷ - ۱۰ مهر ۱۳۹۴
وزیر راه و شهرسازی از هدف گذاری برای خرید ۵۰۰ فروند هواپیما تا سال ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: در گام نخست تا سال ۲۰۱۶ تعدادی از این هواپیماها وارد کشور می‌شوند.
بامداد24: عباس آخوندی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از ترمینال زیارتی سلام فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مذاکره با شرکت های دست اول دنیا برای خرید هواپیما آغاز شده است.

وی افزود: به محض اجرای توافق برجام، گام نخست برای تامین این هواپیماها را برمی داریم به طوری که در مرحله اول تا سال 2016، تعدادی از این هواپیماها وارد کشور می شوند و مردم به زودی شاهد پرواز و سفر با هواپیماهای نو و ایمن خواهند بود.

آخوندی همچنین درباره آخرین وضعیت انتقال اجساد جانباختگان حادثه سرزمین منا به کشور گفت: یک هواپیمای پهن پیکر باری برای انتقال پیکر مطهر جانباختگان در نظر گرفته شده و به محض دریافت مجوز پرواز این هواپیما به جده اعزام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی از آمادگی کامل برای انتقال پیکر جانباختگان به کشور خبر داد و ادامه داد: پروازهای بازگشت حجاج به کشورمان با روند مناسب به مقصد 19 فرودگاه کشور در حال انجام است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ وی اظهار کرد: از 64 هزار زائر ایرانی سرزمین وحی تاکنون 11 هزار نفر به کشورمان بازگشته‌اند و عملیات بازگشت حجاج تا 25 مهرماه ادامه دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: