bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۷
نادر جعفری در گفت‌وگو با بامداد جنوب؛
پرسپولیس گناوه با تمام کاستی‌ها و مشکلاتی که داشت توانست در نیم‌فصل اول مسابقات لیگ2 عملکرد خوبی داشته باشد و به صعود امیدوار بماند.
12 فینال سخت در پیش داریمبامداد جنوب - علی تنگستانی:
پرسپولیس گناوه با تمام کاستی‌ها و مشکلاتی که داشت توانست در نیم‌فصل اول مسابقات لیگ2 عملکرد خوبی داشته باشد و به صعود امیدوار بماند.
نیم‌فصل اول لیگ دسته 2 کشور چند روزی است که به پایان رسیده است و تیم‌ها در حال تقویت خود برای حضوری قدرتمند در نیم‌فصل دوم مسابقات هستند. تیم پرسپولیس گناوه که یکی از نماینده‌های استان در این لیگ است، در نیم‌فصل اول بازی‌ها عملکرد خوبی داشت و توانست با رتبه چهارم، نیم‌فصل را به پایان برساند. عملکردی که باعث شد هواداران امید زیادی به صعود این تیم به مرحله دوم مسابقات داشته باشند. تیم نادر جعفری که با برنامه‌ریزی دقیقی وارد مسابقات شد و توانست تا حدودی انتظارات را بالا برد. به همین دلیل امروز با این مربی باتجربه و محبوب تیم پرسپولیس گناوه مصاحبه کردیم تا از دلایل عملکرد خوب این تیم در نیم‌فصل اول بازی‌ها با خبر شویم. 

عملکرد خوبی در نیم‌فصل اول بازی‌ها داشتیم
با توجه به این‌که ما هفت بازی بیرون از خانه و پنج بازی در خانه داشتیم، نتایج قابل قبولی گرفتیم. در نهایت این مساله باعث شد نیم‌فصل اول رقابت‌ها را با کسب رتبه چهارم مسابقات به پایان برسانیم که نشان از عملکرد خوب ما دارد. هم‌اکنون با تیم دوم جدول که پاس همدان است، فقط دو امتیاز و با تیم اول جدول پنج امتیاز فاصله داریم اما در نیم‌فصل دوم مسابقات، با توجه به این‌که هفت بازی خانگی در پیش داریم، باید بیشترین امتیاز ممکن را از این بازی‌ها کسب کنیم تا اگر خدا بخواهد یکی از تیم‌های صعود‌کننده به دور دوم مسابقات لیگ دسته 2 کشور باشیم. 

دلیل شکست در لحظات پایانی، مصدومیت بازیکنان بود
متاسفانه ما در بازی‌های آخر، در لحظات پایانی نتیجه را به حریف واگذار می‌کردیم که دلیل اصلی این مساله هم این بود که دو مدافع وسط اصلی تیم را (امیر تهمورثی و حسین موجی) از بازی پنجم به بعد به‌دلیل مصدومیت از دست دادیم و مجبور شدیم که از دو مدافع وسط دیگر استفاده کنیم که خیلی هماهنگ نبودند. از یک طرف چند بازی طول کشید تا این دو بازیکن با هم هماهنگ شوند و از طرفی دیگر هم میانگین قدی تیم در خط دفاع پایین آمد و همین مسائل باعث شد در لحظات پایانی نتیجه را به حریف واگذار کنیم مخصوصا در بازی با تیم بندرعباس که با نتیجه 2 بر یک از این تیم پیش بودیم ولی ناهماهنگی بین مدافعان تیم باعث شد در دقایق پایانی بازی، را واگذار کنیم. در همان بازی، دروازه‌بان اصلی تیم را هم به‌دلیل مصدومیت از دست دادیم تا در مجموع سه بازیکن کلیدی در دروازه‌ و خط دفاعی را از دست داده باشیم و این باعث شد مشکلات تیم بیشتر از گذشته شود. در بازی با خرم‌آباد هم با یک گل از این تیم پیش بودیم ولی در دقایق 89 و 94 دو گل دریافت کردیم و بازنده آن بازی شدیم که دلیل اصلی شکست در این بازی هم نبود مدافعان وسط اصلی تیم بود. به هر حال ما روی دو بازیکن باتجربه خود حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم، چراکه آنها سابقه بازی در لیگ دسته یک کشور را داشتند. هر چند دو مدافع وسطی که جایگزین آنها کردیم، با انگیزه و با استعداد هستند و فقط به زمان نیاز دارند. هم‌اکنون مدافعان ما به‌طور کامل با هم هماهنگ شده‌اند و مصدومان تیم نیز یکی یکی در حال برگشت هستند.

جذب مهاجم سرزن، هدف اصلی ما در نقل و انتقالات بود
من نمی‌خواهم در مورد بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات به خدمت می‌گیریم خیلی وارد جزئیات شوم، چراکه نمی‌خواهم تیم‌ها از برنامه‌هایم خبردار شوند. فقط باید بگویم که تیم ما به یک مهاجم سرزن نیاز داشت تا در بازی‌هایی که به مشکل خوردیم، روی توپ‌های هوایی به گل برسیم به‌ویژه در بازی‌هایی که در ورزشگاه شهر گناوه برگزار می‌شود. فعلا محمد پهلوان را که بازیکن و مهاجم سابق باشگاه ایرانجوان بوشهر بوده، به خدمت گرفته‌ایم و در ادامه هم سعی بر این داریم که یک هافبک وسط هم به خدمت بگیریم. علاوه بر این در تلاش هستیم که یک دروازه‌بان هم به خدمت بگیریم. لازم به ذکر است که سه بازیکن هم قرار است که از لیست خارج کنیم. در کل باید گفت که نمی‌خواهیم تغییراتی زیادی در تیم پرسپولیس اعمال کنیم. 

ورزشگاه شهید سراجی، وضعیت بحرانی دارد
یکی از عواملی که باعث شده نتوانیم در ورزشگاه گناوه بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم، کیفیت بد چمن ورزشگاه است. تیم پرسپولیس گناوه تیمی است که بیشتر سعی می‌کند روی زمین فوتبال بازی کند نه روی هوا. ما در بازی‌های خارج از خانه به‌دلیل این‌که زمین ورزشگاه حریفانمان بهتر از کیفیت زمین خودمان است، بازی روان‌تری به نمایش می‌گذاریم. مساله کیفیت زمین چمن ورزشگاه شهید سراجی گناوه باعث شد ما یکی از بازی‌های خانگی خود را در شهر بوشهر برگزار کنیم. مسوولان قرار بود از این فرصت استفاده کنند و زمین را ترمیم کنند ولی به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند در کوتاه‌ مدت این مشکل را حل کنند. از طرفی دیگر ما از این مساله ضرر می‌کردیم، چراکه هواداران تیم نمی‌توانستند برای دیدن بازی‌هایمان به بوشهر بیایند. این حرف را به این دلیل می‌گویم که هواداران پرسپولیس تاثیر زیادی در نتایج خوب این تیم در نیم‌فصل اول مسابقات داشته‌اند و تیم ما به این تماشاگران وابسته است. در نهایت مسوولان شهر تصمیم گرفتند که بعد از پایان مسابقات، ورزشگاه شهید سراجی را ترمیم کنند. دلیل این کار هم این بود که گناوه زمین دومی ندارد که تیم‌های شهر در آن تمرین یا بازی کنند. فعلا مجبور هستیم که با کیفیت بد زمین ورزشگاه کنار بیاییم تا پس از پایان مسابقات مورد ترمیم قرار گیرد. 

نیم‌فصل سختی را در پیش داریم
برای ما تمام بازی‌ها حکم فینال را دارند، چراکه هم تیم اول و هم تیم یازدهم جدول مدعی هستند. در گروه ما، با یک برد یا یک باخت جای خیلی از تیم‌ها در جدول تغییر می‌کند پس نتیجه می‌گیریم که تمامی بازی‌ها در نیم‌فصل دوم مسابقات برای تیم پرسپولیس گناوه مهم هستند. از آنجا که فاصله بین تیم ما کم است می‌توانم به جرات بگویم که تمامی تیم‌های حاضر در گروه ما مدعی صعود به مرحله دوم مسابقات هستند. این در حالی است که در گروه یک مسابقات، تیم‌های اول تا چهارم از بقیه تیم‌ها فاصله گرفته‌اند و تقریبا وضعیت آن گروه مشخص است. به هر حال سعی و تلاش ما این است که در نیم‌فصل دوم، با حمایت شما، مردم و مسوولان نتایج بسیار خوبی کسب کنیم و در نهایت به مرحله دوم مسابقات صعود کنیم. 

نام:
ایمیل:
* نظر: