bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۴ - ۱۷ مهر ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی بوشهر گفت: در دیدار امروز با تیم گلسا پوش یزد با وجود موقعیت های گل زیاد به حق خود نرسیدیم.
عباس طبیب نژاد روز پنجشنبه پس از برد تیمش برابر گلسا پوش یزد در ضربه های پنالتی در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه گلسا پوش یکی از تیم های مدعی لیگ برتر فوتبال ساحلی است از ابتدا پیش بینی بازی سختی داشتیم.

وی ادامه داد: در برابر این تیم یزدی در بیشتر زمان مسابقه اداره کننده بازی بودیم ولی نتوانستیم در وقت قانونی به برد و سه امتیاز این بازی برسیم.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان اضافه کرد: شکست در بازی هفته پیش برابر خزر رودسر تاثیر زیادی روی تیم دریانوردان گذاشت و روحیه آنها برای بازی امروز را تضعیف کرد.

طبیب نژاد گفت: با توجه به اینکه در بازی با رودسر برای سه امتیاز وارد زمین شده بودیم شکست در آن دیدار اعتماد به نفس بازیکنان را به میزان زیادی پایین آورد و همین امر باعث شد تا امروز نتیجه دلخواه را کسب نکنیم.
وی یادآور شد: در بازی با خزر رودسر شش بازیکن تیم ما به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در همه تمرین های تیم حاضر نشدند و همین امر منجر به شکست در بازی حساس این تیم برابر رودسر خزر شد.

طبیب نژاد یادآور شد: چنانچه تمام بازیکنان خود را در اختیار داشته باشیم بدون شک عنوان قهرمانی مسابقه های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را تکرار خواهیم کرد.
دریانوردان در هفته پنجم مسابقه های فوتبال ساحلی کشور با قوی سپید انزلی دیدار خواهد کرد.
منبع:
ایرنا
برچسب ها: فوتبال ، ساحلی ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: