bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۴ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴
وی گفت: میزان درآمد گمرک ها در نیمه نخست امسال یکهزارو 93 میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد کاهش داشته است.
احمد پورحیدر روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت 13 میلیون و 663 هزار تن کالا به ارزش هفت میلیارد و258 میلیون دلار از گمرک های استان بوشهر به خارج صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر وزن 20 درصد و از لحاظ ارزش 16 درصد افزایش نشان می دهد.

وی گفت: مهمترین کالاهای صادراتی از گمرک های استان بوشهرمیعانات گازی، محصولات پتروشیمی ، روغن پایه تصفیه اول، نرمال پارافین، الکیل بنزن خطی، انواع ماهی و سیمان است.
ناظر گمرک های استان بوشهر با اشاره به فعالیت 13 گمرک در استان بیان کرد: عمده کشورهای مقصد صادرات از گمرک بوشهر امارات متحده عربی، هند، قطر، کویت و ویتنام هستند.
وی اظهارکرد: همچنین درنیمه نخست امسال 834 هزار تن کالا به ارزش یک میلیارد و 623 میلیون دلار نیز از گمرک های استان به کشور وارد شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر وزن 1درصد و از لحاظ ارزش 17 درصد کاهش نشان می دهد.

ناظر گمرک های استان  ادامه داد: بوشهر در زمینه بازرگانی و تجارت دارای ظرفیت های بسیار خوبی است و به عنوان یکی از دروازه های مهم صادرات و واردات کشور به حساب می آید.
پورحیدر آسان سازی امور گمرکی را یکی از سیاست ها در گمرک های استان بوشهر عنوان کرد که به منظور تحقق این مهم اقدامات مناسبی برای سرعت بخشی در خروج و ورود کالا صورت گرفته است.
وی گفت: میزان درآمد گمرک ها در نیمه نخست امسال یکهزارو 93 میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد کاهش داشته است.
منبع:
ایرنا
برچسب ها: گمرک ، بوشهر ، صادرات
نام:
ایمیل:
* نظر: