bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۶ - ۲۹ دی ۱۴۰۰
بامداد جنوب: بخشدار آب‌پخش در بازدید از شبکه‌های آبیاری و زهکشی روستای بنارآزادگان بر توسعه زیرساخت‌های عمرانی در روستاها تاکید کرد.

بامداد جنوب: بخشدار آب‌پخش در بازدید از شبکه‌های آبیاری و زهکشی روستای بنارآزادگان بر توسعه زیرساخت‌های عمرانی در روستاها تاکید کرد.

حمزه امین نژاد در بازدید از شبکه‌های آبیاری و زهکشی روستای بنار آزادگان گفت: یکی از شعارهای مهم دولت سیزدهم تحقق عدالت و محرومیت‌زدایی است و امیدواریم با افزایش اعتبارات روستاها طرح‌های عمرانی ساختاری در روستاها اجرا شود.

وی با بیان اینکه هشدار پیشگیرانه و از پیش برنامه‌ریزی‌شده می‌تواند تاثیرات ناشی از وقوع سیل را به‌طور قابل‌توجهی کاهش دهد، افزود: توسعه زیرساخت‌های لازم در این زمینه از نیازمندی‌های بخش روستایی آب‌پخش است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر که در این بازدید حضور داشت گفت: بازدید و نظارت بر تاسیسات آبیاری و زهکشی تحت پوشش برای جلوگیری از وقوع سیلاب در مواقع بحرانی مورد توجه این شرکت است.

روح‌اله محمدی با اشاره به بارندگی‌های اخیر در سطح استان افزود: پیش از این نیز با توجه به هشدار اداره هواشناسی استان کمیته بحران وقوع سیلاب جهت مدیریت هر چه‌بهتر تشکیل شد و این شرکت هماهنگی لازم با روسای ادارات تابعه را ترتیب داد.

در این بازدید بخشدار آب‌پخش در جریان مستقیم مشکلات این روستا قرار گرفت و مقرر شد تا دستورات لازم جهت رفع موانع صادر شود.



نام:
ایمیل:
* نظر: