bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴
در راستای طرح تحول نظام سلامت امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ضمن تجهیز مراکز درمانی به امکانات موردنیاز، پزشکان متخصص و فوق تخصص به این مراکز اعزام می‌شوند.
علیرضا رئیسی صبح امروز در همایش اقتصاد مقاومتی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت دغدغه بیماران در حوزه درمان برطرف کرده است اظهار داشت: با اجرای این طرح ضمن اینکه در اقتصاد مردم در حوزه سلامت تحول ایجاد شد دغدغه‌های بیماران در بیمارستان‌های دولتی برطرف شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال بسته‌های طرح تحول نظام سلامت به مراکز درمانی عرضه می‌شود گفت: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ضمن تجهیز مراکز درمانی به امکانات موردنیاز، پزشکان متخصص و فوق تخصص به این مراکز اعزام می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این همایش گفت: اقتصاد مقاومتی موضوع بسیار مهم و تأثیر گذار است که مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

رئیسی اقتصاد مقاومتی را زمینه‌ساز شکوفایی کشور در ابعاد گوناگون دانست و گفت: یکی از اصول و الگوهایی است که سبب شکوفایی کشورهای مستقل، اسلامی و خواهان پیشرفت و توسعه می‌شود.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در راستای توسعه و پیشرفت کشور اجرا می‌شود افزود: از دیدگاه مدیریتی زمانی که اشخاص کار خود را به‌درستی به انجام رسانند و قدر زمان و منابعی که در اختیارشان قرار داده شده را بدانند در راستای اقتصاد مقاومتی گام برداشته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به اقتصاد مقاومتی در حوزه سلامت پرداخت و با بیان اینکه تحریم‌ها به حوزه سلامت خدشه‌ای نرساند خاطرنشان کرد: با وجود تمامی تحریم‌ها حوزه بهداشت و درمان کشور آسیب ندید زیرا از علوم پزشکی و اعمال پیچیده جراحی بی‌نیاز بود.
برچسب ها: پزشکان ، متخصص ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: