bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۳ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: برای بهبود وضعیت برق دیلم و برق‌رسانی به متقاضیان شهری و روستایی امسال 16.7 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.
 امرالله پاراد صبح امروز در بررسی وضعیت روند اجرایی طرح‌های برق‌رسانی شهرستان دیلم با بیان اینکه امسال طرح‌های متعددی در شهرستان دیلم طراحی و اجرایی شده اظهار داشت: به‌منظور توسعه و احداث، اصلاح و بهینه‌سازی، کاهش تلفات و برقرسانی به مشترکان جدید اقدامات قابل چشمگیری انجام شده است.

وی با بیان اینکه این اقدامات در بخش اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و تأسیسات و رفع ضعف ولتاژ مشترکان انجام شده خاطرنشان کرد: ساخت و نصب 7 دستگاه پست هوایی، 4 کیلومتر شبکه فشار متوسط، تبدیل 5 کیلومتر سیم فرسوده و سیم 2 نخ به کابل خود نگه‌دار از جمله طرح‌های اجرا شده در این بخش‌ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری در بخش‌های یاد شده بیان کرد: برای اجرای این طرح‌ها افزون بر 6.7 میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت سرمایه‌گذاری شده است.

پاراد اصلاح اساسی و تعویض و نوسازی تمامی پایه‌ها و تجهیزات مربوط به خط برق‌رسانی بندر امام حسن (ع) را نیز مطلوب دانست و گفت: این طرح که به طول 37 کلومتر و از سال 93 شروع شده امسال حدود 3 کیلومتر از شبکه فوق به‌طور کامل که شامل پایه‌ها و تجهیزات بوده نوسازی و بازسازی شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح برق‌رسانی 10 میلیارد ریال هزینه شده افزود: تاکنون 25 کیلومتر از خط برق‌رسانی بندر امام حسن (ع) نوسازی و بقیه در حال پیگیری و اقدام است.

وی با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برقرسانی شهرستان دیلم افزود: برای بهبود وضعیت برق دیلم و برق‌رسانی به متقاضیان شهری و روستایی امسال 16.7 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: