bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۴
سخنگوی شرکت ملی پخش و فرآورده‌های نفتی گفت: سوخت‌گیری بنزین حتی با اتمام سهمیه ۷۰۰تومانی در پایان آبان‌ماه همچنان با کارت سوخت انجام خواهد شد.

 داوود عربعلی ، درباره خبر منتشر شده از قول رییس انجمن جایگاه داران سوخت مبنی بر اینکه تا ۱۰ روز دیگر کارت‌های سوخت می‌سوزند، گفت: با اتمام آبان ماه مهلت استفاده از بنزین ۷۰۰تومانی ذخیره شده در کارت سوخت به اتمام می‌رسد و عرضه بنزین تنها با نرخ ۱۰۰۰ تومان انجام خواهد شد.

وی گفت: حتی با اتمام بنزین ۷۰۰تومانی ذخیره شده در کارتهای سوخت افراد باید عملیات سوختگیری را با کارت سوخت خود یا جایگاه داران انجام دهند.

بیژن حاج‌محمدرضا رییس انجمن جایگاه داران سوخت امروز با اشاره به از رده خارج شدن کارت‌های سوخت تا پایان آبان ماه سال جاری، اظهار داشت: کارت‌های سوخت که در سال ۸۶ برای سهمیه بندی بنزین صادر شده بود، قرار بود تنها برای ۶ ماه قابل استفاده باشد، اما ۹ سال از رده خارج شدن این کارت‌ها طول کشید.

وی افزود: با توجه به تک‌نرخی شدن قیمت بنزین و مسئله‌ساز شدن این کارت‌ها برای جایگاه داران دولت تصمیم گرفت تا این کارت‌ها را از رده خارج کند، به همین دلیل این کارت‌ها از اول آذرماه دیگر قابل استفاده نیستند.
برچسب ها: بنزین ، سوخت ، اقتصاد
نام:
ایمیل:
* نظر: