bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۸۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۰ - ۲۲ آبان ۱۳۹۴
 در واکنش به اتفاقات پیش آمده در برنامه فیتیله و اعتراضات شهروندان مناطق ترک نشین به این برنامه، امروز کمپین تازه ای در فضای مجازی شکل گرفت با عنوان "با من شوخی کنید."
به گزارش "بوشهرنیوز" در واکنش به اتفاقات پیش آمده در برنامه فیتیله و اعتراضات شهروندان مناطق ترک نشین به این برنامه، امروز کمپین تازه ای در فضای مجازی شکل گرفت با عنوان "با من شوخی کنید."
این کمپین با استقبال نسبی در فضای مجازی روبه رو شده است.

مهراب قاسم‌خانی فیلمنامه نویس یکی از چهره های پرطرفدار در اینستاگرام است که از کاربران درخواست کرده به این کمپین بپیوندند.

او در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «من ترک هستم، چاقم، دماغ گنده هستم، غبغب دارم، سیبیلم دراز است، تی شرتای کودکانه می‌پوشم، پرسپولیسی هم هستم. هر کی دوست داره می‌تونه با تمام این موارد شوخی کنه.»

قاسم‌خانی با اشاره به این مطلب که ما می‌توانیم فارغ از تفاوت هامون همدیگه رو دوست داشته باشیم، نوشته: «موارد قابل شوخی خودتون رو بنویسید و با هشتگ #با_منشوخیکنید به این کمپین بپیوندید.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضاجوانشیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
1
سلام
آیا موضوع فقط شوخی است ،آیا بحث صرف شوخی است که ترکهای آذربایجان را ناراحت کرده یا اینکه موضوع توهین است ؟
شما را بخدا با این حرفها موضوع را منحرف نکنیم ،آیا ترکها از شوخی و تقلید لهجه بصورت ترکی یا ترکیبی از ترکی-فارسی ناراحت شده اند یا اینکه از توهین انجام شده در این برنامه ناراحت شده اند ؟
آیابه جناب قاسم خانی بگویند با فرچه دستشویی دندان خود را تمیز می کند خوشحال می شود و باز می گوید با من شوخی کن یا اینکه فقط برای منحرف نمودن بحث و حق به جانب کردن این کمپین را راه انداخته و اگر به خود ایشان گفته شود دهانت بوی توالت می دهد ناراحت نمی شود؟
ما ترکها با شوخی مخالفتی نداریم و از شوخی و طنز خوب لذت هم می بریم ولی ناراحتی از توهین نهفته در بطن این برنامه مثلا"طنز بود و هست.
در ضمن شاید قریب به 99 % ما با اعتراض خشونت آمیز مخالف هستیم و خود این خشونتها را قبول نداریم و نسبت بدین امر اعتراض هم می کنیم ولی اعتراض منطقی را حق خود می دانیم و تا رسیدن به حقوق قانونی خود اعتراض نموده و از جوکهای با توهین به اقوام هیچ لذتی نبرده و نمی بریم.
همچنین بعد از عذرخواهی بازیگران و تهیه کنندگان این برنامه ،این مسئله را تمام شده تلقی کرده و اجازه سواستفاده از این احقاق حق را به هیچکس نمی دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: