bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۱ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
یک کارشناس سلامت خانواده:
بر اساس مطالعات جمعیت شناسان در صورت تداوم روند بارداری فعلی، ساختار جمعیت کشور به سمت سالخوردگی پیش رفته و رشد جمعیت در سالهای 1415 تا 1420به صفر خواهد رسید.
بامداد24: کارشناس سلامت خانواده شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: بر اساس مطالعات جمعیت شناسان در صورت تداوم روند بارداری فعلی، ساختار جمعیت کشور به سمت سالخوردگی پیش رفته و رشد جمعیت در سالهای 1415 تا 1420به صفر خواهد رسید.


به گزارش بامداد۲۴به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان گناوه، پریسا منوچهری چهارشنبه در جمع خواهران جوان بسیج این شهرستان افزود: تداوم این روند اقتصاد و پیشرفت کشور را با مشکل جدی مواجه خواهد کرد.

وی گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری، جمعیت جوان و بانشاط و تحصیل کرده ، امروزه یکی از عوامل مهم پیشرفت کشور به شمار می روند زیرا جمعیت مولدی که خود را اداره کند عامل قدرت است که باید مدیریت شود.

وی بیان کرد: ازدواج برای دختران و پسران سن مناسبی دارد که باید نسبت به آن اهمیت قایل شوند.

این کارشناس همچنین در خصوص توصیه به فرزند آوری جهت بانوانی که در سن مطلوب باروری می باشند و مشکل خاصی ندارند و فاصله گذاری مناسب بین تولدها مطالبی بیان کرد.

بهجت شمسی زاده مسوول امور بانوان شبکه بهداشت ودرمان گناوه نیز در خصوص تک فرزندی و عواقب آن مطالبی ایراد و بیانات مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست های جامع ایشان در مورد افزایش نرخ باروری را قرائت کرد.
برچسب ها: بوشهر ، گناوه
نام:
ایمیل:
* نظر: