bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۷ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴
با منت این همه آقایان....
با مساعدت آقای دکتر ..... آقای دکتر.....، دکتر....، پیگیری‌های..... قرار شده است امتیاز مرحله دوم لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور برای این تیم اخذ شود تا فوتبال برازجان پس از 4 سال رکود به لیگ کشوری بازگردد.

فوتبال استان در حال طی کردن مسیری برای تکرار دوباره روزهای موفقیت خود است، با این وجود به‌نظر می‌رسد فارغ از جنجال‌های رسانه‌ای در مورد کمک به این تیم یا آن تیم که وظیفه هر مسوولی است، انتظار می‌رود که در حوزه ورزش شاهد روزهای بهتری باشیم.
روز گذشته خبری مبنی بر اینکه تیم پرسپولیس برازجان با خرید امتیاز لیگ دست سوم باشگاه‌های کشور دوباره به کورس رقابت‌ها باز می‌گردد، خبری که شاید خوشحال‌کننده باشد اما اسامی که در این خبر آمده بود، خود بیش از بازیکنان این تیم و در یک ارزیابی دیگر، از نظر حجم بیش از خود خبر بود. 

در این خبر آمده است: پرسپولیس برازجان با 10 سابقه در لیگ دو کشور پس از ناکامی در فصل 89 - 90 و سقوط از این لیگ مورد بی‌مهری مسوولان قرار گرفت و منحل گردید و حال با پیگیری‌های آقای ..... و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید و در راس آن ......... به ورزش استان بار دیگر امید در دل فوتبالی‌های شهر برازجان زنده شده است و خبر می‌رسد با مساعدت آقای دکتر ..... آقای دکتر.....، دکتر....، پیگیری‌های..... قرار شده است امتیاز مرحله دوم لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور برای این تیم اخذ شود تا فوتبال برازجان پس از 4 سال رکود به لیگ کشوری بازگردد.
همانگونه که در پایان این خبر آمده است، قرار شده است «امتیاز مرحله دوم لیگ دسته سوم» اخذ شود و هنوز هم چنین اتفاقی نیفتاده و مشخص نیست که این هم اسم و رسم و مشخصات برای منت گذاشتن بر یک عده جوان که می‌خواهند تفریح سالم داشته باشند، برای چیست؟
از سوی دیگر، به‌نظر می‌رسد عادت بدی در استان در حال جریان گرفتن است که بر اساس آن برای یک وعده هم باید کلی اسم و عنوان ردیف شود و اگر کاری هم شود باید مردم منت بکشند که فلان آقا! فلان کار را کرده است در حالی که این افراد به این سمت‌ها منصوب شده‌اند تا مشکلات مردم را حل کنند و این وظیفه ذاتی‌اشان است.

البته شنیده‌های بامدادجنوب حکایت از آن دارد که سیاست تعریف، مجیزگویی و تشکر مجازی از اقدام‌هایی که قرار است در آینده صورت بگیرد توسط فرد خاصی اداره می‌شود که متاسفانه به دلیل رفتارهای غیرمعمول خود برای همه شناخته شده است. اگر قرار است برای در اختیار گذاشتن 20 تا 50 میلیون تومان این همه منت سر مردم گذاشته شود و جوانان دشتستانی توسط عده‌ای شناخته شده تحقیر شوند، همان بهتر که این کمک‌ها صورت نگیرد.
به‌عنوان یک پیشنهاد به جوانان دشتستانی توصیه می‌شود به‌جای آنکه منت فلان مسوول، فلان رئیس دفتر، فلان آقا که دوست دارد عطسه‌اش را هم فلان سایت خبری شناخته شده در برازجان رسانه‌ای کند را بکشند، به صورت دست جمعی در یکی از خیابان‌های برازجان گرد هم آمده و با قرار دادن یک صندوق کمک، بیش از 10 برابر آن را از طرف مردم بدون هیچ منتی دریافت کنند.

ما به‌عنوان روزنامه بامداد جنوب با وجود آنکه توسط همین آقایان سه نقطه‌ای که در بالا ردیف شدند مورد لطف و محبت بسیار!!! قرار گرفته‌ایم تعهد می‌کنیم علاوه تبلیغ و اطلاع‌رسانی این اقدام، به‌اندازه وسع خود نیز به جوانان دشتستانی کمک کنیم تا ورزش فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی گسترش پیدا کند. سوال دیگری که مطرح می‌شود این است که اگر آقایان این همه دست و دلباز هستند، چرا حاضر نشدند به هندبال برازجان کمک کنند؟ دلیل این همه دکتری که اسامی آنها در یالا ردیف شده، در این مورد چیست؟ آیا آنها به دلیل آنکه بر اساس یک وعده نیامدند آن را رسانه‌ای کنند اینگونه تحت فشار قرار گرفتند و بعد هم به بهانه بی‌ادب بودن آن کمک از آنها دریغ شد؟
ما امیدواریم که ورزش استان به سمت سلامت در همه حوزه‌ها پیش برود و اگر فرصت شد در این مورد بیشتر خواهیم نوشت اما بر همکاران رسانه‌ای ما هم فرض است که هر مطلبی را به صرف آنکه توسط فلان اداره بیرون آمده منتشر نکنند چرا که نمونه این خبر، فقط وعده‌ای بیش نبود و از قوه به فعل در آمدن آن زمان بیشتری می‌طلبد. اگر نیم‌نگاهی به استان‌های دیگر کشور بیندازیم و وضعیت ورزش را در آنها پیگیر باشید، هیچ وقت چنین خبرهایی با چنین منت‌های الکی و مسخره‌ای بر جوانان را مشاهده نمی‌کنید.

نگارنده به‌خوبی یادش هست زمانی که یک فروند هواپیمای مسافربری ایرانی ربوده شد و به فرودگاه بن گوریون در فلسطین اشغالی برده شد، به نقل از مسافران آن پرواز پس از بازگشت به تهران گفته می‌شد که اگر اسرائیلی‌ها حتی یک لیوان آب هم به ما می‌دادند در مقابل دوربین‌ها آن را انجام می‌دادند و بهره‌برداری تبلیغاتی از آن می‌کردند. نمی‌دانم چرا وقتی چنین حمایت‌هایی که در حد یک لیوان آب را از مسوولان استانی می‌بینم یادم به آن پرواز می‌افتد.... 

نام:
ایمیل:
* نظر: