bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۳۵
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از اجرای 6 پروژه جدید بزرگراهی در استان بوشهر خبر داد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از اجرای 6 پروژه جدید بزرگراهی در استان بوشهر خبر داد.

 فرزاد رستمی ظهر امروز در بازدید از راه‌های روستایی دشتستان اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در سال جاری چند برنامه مهم و بزرگ را در دستور کار دارد که تکمیل این پروژه‌ها در واقع گامی در راستای بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل و روان‌سازی جاده‌هاست.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان، چند پروژه مهم بزرگراهی تصویب شد که برای تکمیل این پروژه‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از اجرای 6 پروژه جدید بزرگراهی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش و پیگیری‌های مستمر استاندار بوشهر، این پروژه‌ها به زودی عملیاتی و اجرایی می‌شوند و انتظار داریم در موعد مقرر شاهد تکمیل این پروژه‌های بزرگراهی باشیم.

رستمی با اشاره به وضعیت راه‌های روستایی دشتستان نیز تصریح کرد: در چند محور مهم در حوزه راه‌های روستایی دشتستان اقداماتی را انجام داده‌ایم که این روند تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مسیر وحدتیه به سعدآباد جزء راه‌های شریانی استان بوشهر محسوب شده گفت: برنامه‌ریزی مناسبی برای تأمین اعتبار مورد نیاز و تکمیل این محور صورت گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از احداث پل جدید روستای درودگاه خبر داد و اضافه کرد: احداث پل روستای درودگاه نیاز به 60 میلیارد اعتبار دارد که در صورت تامین 20 میلیارد ریال برای این پروژه قبل از آغاز فصل زمستان آن را اجرایی خواهیم کرد.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: