bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۱ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر خبر داد
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر از تغییر شیوه آبیاری در باغات استان بوشهر از غرق‌آبی به نوین خبر داد.
 

سید مهدی موسوی صبح امروز در بازدید از کانال‌های آبیاری دشتستان و آبپخش اظهار داشت: مجموعه مدیریت آب استان برای تامین آب شرب و آب کشاورزی مردم استان از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌برد و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نخواهیم داد.

وی افزود: سرکشی به مناطق مختلف به منظور شناخت مشکلات و ارائه راهکارهای موجود صورت می‌گیرد و به فضل خدا از همه توانمندی موجود برای غلبه بر مشکلات بهره می‌بریم.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر با تاکید بر بحران جدی آب خاطرنشان کرد: بحران کم آبی موضوعی مهم و اساسی است که باید با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده بهینه از این نعمت الهی آن را مدیریت کنیم.

موسوی بر لزوم تلاش همگانی برای غلبه بر مشکلات آب تاکید کرد و گفت: بحران و کمبود آب در همه رودخانه‌ها و شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان جدی است و بیش از گذشته نیازمند همکاری و مساعدت کشاورزان هستیم.

وی از تغییر شیوه آبیاری در باغات استان بوشهر از غرق‌آبی به نوین خبر داد و اضافه کرد: با تدابیر مسئولان ارشد استان بوشهر، تغییر شیوه آبیاری به ویژه در باغات و نخیلات از برنامه‌های مهم است که تاکنون اقدامات اولیه برای این مهم انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر بیان کرد: همکاری کشاورزان با مسئولان این مجموعه در بهبود وضعیت آب و مصرف بهینه بسیار تاثیرگذار است و امیدوار هستیم با فرهنگ‌سازی صورت گرفته به سمت مصرف بهتر و دقیق‌تر بدون اسراف حرکت کنیم.
منبع:
فارس
برچسب ها: بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: