bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۱ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
فرمانداران باید در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نسبت به تخصیص اعتبار باهدف تکمیل طرح‌های راه روستایی اقدام کنند.
معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی گفت: فرمانداران باید در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نسبت به تخصیص اعتبار باهدف تکمیل طرح‌های راه روستایی اقدام کنند.
 

سیدحسین میرشفیع صبح امروز در دیدار با جمعی از مدیران اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: به‌منظور بررسی وضعیت راه‌های مواصلاتی استان بوشهر به‌ویژه راه روستایی بازدیدی از محورهای مختلف داشتیم.بررسی این پروژه‌ها نشان داد که راه‌ها در وضعیت خوبی هستند و روند اجرا و ساخت این پروژه‌های مطلوب بوده است. با توجه به اینکه راه‌های روستایی در نقاط مختلف استان باید تکمیل شود، فرمانداران، بخشداران و دهیاران باید با همفکری و تعامل، زمینه اجرای طرح‌های راهسازی روستایی را فراهم کنند.

میرشفیع ادامه داد: یکی از پروژه‌های مهم راهسازی در استان بوشهر محور ریز، سرچشمه و باغان است که نقش مهمی در حمل‌ونقل بین شهرستان‌های جم و دشتی دارد و وزارت راه و شهرسازی نیز در اجرای این طرح مشارکت دارد هرچند مسئولان استان بوشهر با اختصاص 50 میلیارد ریال نقش مهمی در تکمیل این طرح دارند اما وزارت راه و شهرسازی نیز در این پروژه شرکت دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در همین ارتباط تأکید ما بر این است پروژه‌هایی در اولویت تکمیل باشند که نیمه‌تمام بوده و با اختصاص اعتبار لازم در اسرع وقت تکمیل شود.یکی از روش‌هایی که تکمیل طرح‌ها را سرعت می‌بخشد مربوط به فرمانداران است که باید در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نسبت به تخصیص اعتبار لازم برای طرح‌های راهسازی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان استان بوشهر بتوانیم طرح‌های راه روستایی مختلف در استان بوشهر را در زمان مقرر تکمیل کنیم.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: