bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۱ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
توسعه زیرساخت‌های آموزشی امری بسیار مهم و ارزشمند است و باید نسبت به ایجاد و تجهیز فضاهای آموزشی اهتمام ورزیم.
مصطفی رضایی صبح امروز در بازدید فرماندار و مسئولان دشتستان از هنرستان شهدای کربلای 4 آبپخش اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های آموزشی امری بسیار مهم و ارزشمند است و باید نسبت به ایجاد و تجهیز فضاهای آموزشی اهتمام ورزیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش در ارتباط با ارتقای نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش خاطر نشان کرد: تلاش‌های فراوانی برای این مهم در سالیان گذشته انجام شد ولی نتیجه‌ای حاصل نشده بود.

رضایی افزود: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید و با تلاش‌های استاندار بوشهر، فرماندار دشتستان و بخشدار آبپخش این خواسته به‌حق مردم شریف آبپخش محقق شد و ان‌شاءالله شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی آبپخش یادآور شد: مکاتبات و پیگیری‌های فراوانی در دولت‌های گذشته داشتیم و شخصا بیش از 16 نامه به رئیس‌جمهور، وزرای آموزش و پرورش، نمایندگان مجلس، استانداران و فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش استان و شهرستان نوشتم ولی نتیجه‌ای حاصل نشد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شد اداره آموزش و پرورش آبپخش در هنرستان کربلای 4 افتتاح شود و زمان افتتاح نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: استقلال آموزش و پرورش آبپخش موجبات خوشحالی و رضایتمندی فرهنگیان و معلمان و دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم شده و امیدوار هستیم شاهد اعتلای نهاد تعلیم و تربیت در این منطقه باشیم.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: