bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۵۱
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۱ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
اولویت ما در شهرستان دشتی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در بخش‌های آموزشی و علمی است.
فرماندار دشتی گفت: اولویت ما در شهرستان دشتی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در بخش‌های آموزشی و علمی است.
 
غلامرضا مهرجو صبح امروز در نشست با مدیران اجرایی شهرستان دشتی اظهار داشت: از دستگاه‌های اجرایی دشتی در اعزام کاروان راهیان نور، مرقد حضرت امام(ره)، برگزاری آیین‌های دهه‌ فجر، مناسبت‌های مختلف در طول سال و یادواره‌های شهدا تشکر می‌کنم.

وی از اصحاب رسانه و مطبوعات تقدیر کرد و بیان داشت: رسانه‌ها مسائل و مشکلات را به‌موقع انعکاس داده و پیگیری می‌کنند، چراکه کمک‌کار دستگاه‌های اجرایی هستند.

وی از فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به خاطر معرفی شهید شاخص ملی سال 1394 سازمان بسیج مستضعفین سردار شهید مبارزه با استکبار جهانی نادر مهدوی قدردانی کرد.

مهرجو خاطرنشان کرد: مردم استان به سردار شهید نادر مهدوی افتخار می‌کنند و از این اتفاق به‌عنوان یک ظرفیت باید بهره ببریم و انتظار است همه دستگاه‌ها به‌ ویژه دستگاه‌های فرهنگی، مراکز آموزشی و علمی از این فرصت استفاده کنند که نخستین کار را دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج با برگزاری یادواره شهید مهدوی انجام داد.

فرماندار دشتی افزود: از وعده‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور که نیاز جامعه بود، بحث احیای اخلاق در جامعه و حرکت در بستر و چارچوب قانون است که اقداماتی در این زمینه صورت گرفت.

وی اولویت شهرستان دشتی را اجرای پروژه‌های آموزشی و علمی دانست و گفت: جامعه‌‎ای متعادل است که با حداقل مسائل و مشکلات، ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی مواجه باشد.

* شعار سال رهبری نیاز فوری و جدی جامعه است

مهرجو به نام‌گذاری امسال به نام دولت ملت، همدلی و هم‌زبانی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری با یک تدابیر هوشمندانه و حکیمانه امسال را سال همدلی و هم‌زبانی نام‌گذاری کردند، که این نشان از نیاز فوری و جدی جامعه است که ملت، دولت، مجلس و مجموعه نظام همه کمک کنند تا مسائل و مشکلاتی که وجود دارد مرتفع و شعار امسال مقام معظم رهبری محقق شود.

وی افزود: در دو سال گذشته، کشور موفقیت‌هایی در عرصه خارجی، داخلی و اقتصادی داشته، هرچند تا نقطه مطلوب فاصله‌ داریم اما یک آرامش در جامعه حاکم شده است که به عینه آثار آن را در سطح اجتماع شاهد هستیم، اما امید است حرکتی ایجاد و فضای کار و کسب فراهم شود و شتاب بیشتری گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: