bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۴
سرمربی ایرانجوان بوشهر در گفت‌وگو با بامداد جنوب؛
هفته 21 لیگ دسته یک کشور پس از پایان تعصیلات نیم فصل، امروز با بازی تیم ایرانجوان بوشهر و خونه به خونه بابل، در بابل رسما آغاز می‌شود.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: هفته 21 لیگ دسته یک کشور پس از پایان تعصیلات نیم فصل، امروز با بازی تیم ایرانجوان بوشهر و خونه به خونه بابل، در بابل رسما آغاز می‌شود. ایرانجوان بوشهر که در این فصل تا به اینجا نتوانسته است انتظارات را برآورده کند و فعلا در رتبه یازدهم جدول لیگ به سر می‌برد در صورت ناکامی تیم‌های بالاتر از خود می‌تواند در جدول تا رتبه ششم صعود کند. لازم به ذکر است که ایراجوان علاوه بر مشکلات مالی، در جذب بازیکن نیز نا موفق بوده و به‌دلیل محرومیت از سوی کمیته نقل‌ و انتقالات فدراسیون فوتبال کشور نمی‌تواند بازیکن قرارد بازیکن‌های جدید خود را ثبت کند.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر در گفت‌وگو با بامداد جنوب گفت: بعد از بازی با نفت به بازیکنان تیم یک هفته استراحت دادیم و از 10 دی تمرینات تیم دوباره از سر گرفته شد. قرار شد که بعد از دو روز در بوشهر به خارج از استان برویم و تمرینات خود را در خارج از استان ادامه دهیم ولی شرایط به گونه‌ای پیش رفت که نتوانستیم به خارج از استان برویم. خوشبختانه با همت نیروگاه اتمی توانستیم در آنجا مستقر شویم و تمرینات خود در آنجا ادامه دهیم. 

سعيد مفتخر با بیان این‌که به مدت یک هفته تمرینات بدنسازی و تاکتیکی را در جایگاهی که نیروگاه اتمی به ما اختصاص داده بود انجام دادیم، افزود: برای بازی امروز بازیکنان ما آماده هستند. متاسفانه برخی از بازیکنان مصدوم و محروم هستند و با بازیکنان فعلی که برای بازی فردا در اختیار داریم یک مقدار کارمان از لحاظ نفری سخت شده است. متاسفانه به دلایلی نتوانستیم قرار بازیکنانی را که به تازگی جذب کرده‌ایم، ببندیم و مجبوریم با 14 بازیکن در بازی امروز به میدان برویم.
وی با اشاره به نقل و انتقالات باشگاه تصریح کرد: شرایط تیم ما به گونه‌ای است که نمی‌توانیم همانند باشگاه‌های دیگر بازیکن تراز اول جذب کنیم و از نظر مالی در شرایط بدی به سر می‌بریم. در نقل و انتقالات دو بازیکن به نام‌های حسین حجازی و مهدی طاهری و یک بازیکن به نام احمد کیا که دو فصل پیش در تیم فولاد یزد بازی می‌کرد که همانطور که گفتم فعلا نمی‌توانیم از آنها استفاه کنیم. حامد امیرخانی و تقی نایبی از جمع ما جدا شده‌اند.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر در رابطه با تیم خونه به خونه بابل گفت: این تیم یکی از تیم‌های خوب لیگ یک است و در این مدت تغییرات اساسی داشته و بازیکن‌های خوبی را جذب کرده است، مربی این تیم آقای میثاقیان است که یکی از مربیان خوب کشور است. ما هم برای این بازی برنامه‌ریزی لازم را کرده‌ایم و با تاکتیک ویژه‌ای در این بازی شرکت خواهیم کرد و بازکنان را هم از نظر جسمی و هم نظر روحی برای این بازی آماده کرده‌ایم. امیداوارم بتوانیم امروز سه امتیاز بازی را کسب کنیم و هواداران خود و مردم استان را خوشحال کنیم.

مفتخر در رابطه با وضعیت ایرانجوان در جدول لیگ دسته یک کشور گفت: نگاه ما به بالای جدول است و با توجه به ‌این‌که تیم ما با تیم‌های بالای جدول لیگ از نظر امتیاز اختلاف چندانی ندارد می‌توانیم خود را جزء مدعیان صعود به لیگ برتر قرار دهیم. البته تیم‌های پایین جدول نیز از نظر امتیاز با ما اختلاف چندانی ندارند و ما باید حواسمان جمع باشد. البته ما تلاش خود را می‌کنیم وامیداواریم با برنامه‌ریزی مناسب در بازی‌های بعدی لیگ موفق باشیم.
سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر در رابطه با حمایت تماشاگران ایرانجوان گفت: هواداران این تیم چه در سرما و چه در گرما همیشه از این تیم حمایت کرده‌اند. من از آنها تشکر و قدردانی می‌کنم زیرا با وجود این‌که بسیاری از آنها مشکلات زیادی دارند باز هم به ورزشگاه می‌آیند و با تشویق‌های خود از تیم خود حمایت می‌کنند.

لازم به ذکر است که تیم خونه به خونه بابل و ایرانجوان بوشهر از هفته 21 لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه هفتم تیر بابل به قضاوت محمدحسین ترابیان با کمک‌ جواد قنبریان و امیرمحمد داود‌زاده به مصاف هم می‌روند. همچنین ایرانجوان در حالی به مصاف خونه به خونه بابل می‌رود که مصطفی احمدی به دلیل سه کارته بودن و محمد طارمی، هانی چاپی، مهدی الماسی و علی زارع را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: