bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
کارگر بنه‌گز در خانه بُرد
هفته بيست و سوم ليگ دسته اول با برد شیرین ایرانجوان بوشهر در همدان خاتمه یافت. شاگردان سعید مفتخر که تا پیش از این بازی، برد خارج از خانه را در کارنامه نداشتند با تک گل سه امتیازی امین مشایخ پیروز شدند و برای اولین‌بار در این فصل رتبه تک رقمی جدول را به دست آوردند.

بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: هفته بيست و سوم ليگ دسته اول با برد شیرین ایرانجوان بوشهر در همدان خاتمه یافت. شاگردان سعید مفتخر که تا پیش از این بازی، برد خارج از خانه را در کارنامه نداشتند با تک گل سه امتیازی امین مشایخ پیروز شدند و برای اولین‌بار در این فصل رتبه تک رقمی جدول را به دست آوردند. لازم به ذکر است که در این دیدار ایرانجوان با ترکیب کاملا هجومی به میدان رفت و توانست پس از پیروزی در هفته قبل مقابل پیکان، با اعتماد به‌ نفس بالا از پس این بازی هم برآیند.


سرمربی ایرانجوان بوشهر در گفت‌گو با بامداد جنوب با بیان این‌که با تلاش بازیکنان تیم توانستیم سه امتیاز بازی را به‌دست بیاوریم، افزود: خدا را شکر طی این چند هفته اعتماد به نفس بازیکنان تیم بالا رفته است و من امیداوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد. در این هفته طی جلسات مختلف به همراه کادر فنی تیم پاس را آنالیز کردیم و نقاط قوت و ضعف آنها شناسایی کردیم. با وجود این‌که به‌دلیل بارش برف، زمین مسابقه کیفیت چندان مناسبی نداشت ولی بچه‌ها در این بازی همانند بازی قبل نماشی قابل قبولی داشتند و توانستد با پوشش نقاط ضعف تیم، بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارند.


سعید مفتخر در مورد نیمه اول بازی گفت: در این نیمه سعی کردیم با توپ‌گیری در زمین خود، با ضد حمله به تیم حریف فشار بیاوریم که خوشبختانه در این راه موفق بودیم. گل ما را در این نیمه امین مشایخ به ثمر رساند که روی یک توپ برگشتی با شوتی زیبا توپ را وارد دروازه تیم حریف کرد. در ادامه تیم ما عقب نشست و چشم به ضد حمله دوخت در ادامه راه 3 موقعیت را از دست دادیم. ناگفته نماند تیم پاس هم موقعیت‌های خطرناکی داشت و فشار زیادی را تا پایان این نیمه بر ما وارد کرد.


وی در مورد نیمه دوم بازی نیز گفت: برنامه ما برای این حفظ گلی که زده بودیم، ضد حمله و پوشش نقاط ضعف خود بود که به‌رغم این‌که تیم حریف موقعیت‌های خطرناکی بر روی دروازه ما به‌ وجود آورد، ما به آنچه که میخواستیم رسیدیم و توانستیم یک برد شیرین خارج خانه به‌دست آوریم من این برد را به طرفداران ایرانجوان و هم‌استانی‌های عزیزم تقدیم ‌می‌کنم.
سرمربی ایرانجوان بوشهر در مورد عملکرد فنی بازیکنان ایرانجوان در این بازی با بیان‌ این‌که در بازی روز گذشته در همه خطوط عالی بودیم و بازیکنان از نظر فنی عملکرد بسیار خوبی داشتند، تصریح کرد: در این بازی با وجود این‌که همه بازیکنان تیم خوب کار کردند ولی به نظر من جاسم یاسر الهی بهترین بازیکن تیم و میدان بود و در این بازی عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت. البته امین مشایخ جدا از این‌که گل برتری تیم را به ثمر رساند خیلی خوب عمل کرد و زحمت زیادی کشید.


مفتخر مورد قضاوت داور و حواشی بازی با بیان این‌که تیم داوری عملکرد خوبی در این دیدار داشت و داور مسابقه در همه صحنه‌ها حضور داشت، یادآور شد: البته تیم پاس سعی داشت بازی را از کنترل دارو خارج کند ولی موفق به این کار نشد. البته دو بازیکن ما به نام‌های سلمان بحرانی و رامین دهقانی در این بازی سه کارته شدند و بازی بعدی را از ‌دست دادند. این بازی حواشی خاصی نداشت فقط در یک صحنه یکی از تماشاگران تیم حریف به تیم ما اهانت کرد که من فکر می‌کنم این رفتار‌ها دیگر عادی شده است.
وی در مورد بازی آینده با مس کرمان در بوشهر با بیان این‌که این تیم یکی از بهترین تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک کشور است، افزود: هنوز این تیم را آنالیز نکرده ولی می‌خواهیم در برابر این تیم همانند دو بازی گذشته بدون نقص ظاهر شویم و با حضور تماشاگران بتوانیم امتیازات کامل را از این بازی به‌دست آوریم.


ایرانجوان بوشهر با این برد 31 امتیازه شد و با 4 پله صعود در رتبه هفتم جدول مسابقات قرار گرفت. همچنین در این بازی عباس چاپی به جای مصطفی احمدی، حسین حجازی‌پور به جای رضا احمد‌شاهی و احمد کیا به جای رامین دهقانی به میدان رفتند.
همچنین ديدار‌هاي معوقه ليگ دسته دوم كشور برگزار شد و كارگر بنه‌گز بعد از مدت‌ها موفق شد يك پيروزي كسب كند
نیمه اول دو تیم در دقایق ابتدایی موقعیت‌های را بر روی دروازه هم خلق کردند اما این یاران کارگر بودند که به‌وسیله ضربه ارسالی از نقطه کرنر و ضربه دقیق رضا خدری در دقیقه ۷ بازی گل اول را به ثمر رساند تا کارگر یک به صفر پیش بیفتد. در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی را داشتند‌. دقیقه ۲۴ بازی ضربه کاشته شهرداری راه به جایی نبرد. در دقیقه ۳۲ قاسم سلامت‌زاده با هوشیاری‌، تک به تک بازیکن حریف را کنترل کرد. در دقیقه ۴۴ بازی بازیکن شهرداری قصد تمارض و گرفتن پنالتی را داشت که با کارت زرد داور روبه‌رور شد.


نیمه دوم را شهرداری بهتر شروع کرد. دقیقه ۶ بازی آنها می‌توانستند با ضربه ارسالی از کرنر گل تساوی را به ثمر برسانند و در دقیقه ۹ بازی سلمان شهبازی توپ سرکشی را از بالای دروازه شهرداری به بیرون زد. در دقیقه ۱۴ خروج ناموفق قاسم سلامت‌زاده شهرداری را در موقعیت خطرناکی قرار داد که نتوانستند از این توپ استفاده کنند، در ادامه دو تیم موقعیت‌هایی را بر روی دروازه همدیگر خلق کردند تا این‌که شوت سرکش و زمینی تیم شهرداری در دقیقه ۳۴ وارد دروازه کارگر شد اما در یک دقیقه بعد کارگر با خطایی که بر روی محسن دلواری صورت گرفت صاحب موقعیت پنالتی شد که احسان رستمی آن را به دست دوازه‌بان شهرداری کوبید اما بازیکنان دو تیم در ادامه روند بازی بارها و بارها بر روی هم مرتکب خطا شدند. تا این‌که حسین قدرتیان با زدن یک شوت زیبا دروازه شهرداری را در هم کوبید تا کارگر با نتیجه ۲ به ۱ پیروز این دیدار شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: