bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
امین مشایخ در گفت‌و‌گو با بامداد جنوب:
یکی از این بازیکنان با استعداد، امین مشایخ ستاره این روزهای تیم ایرانجوان بوشهر است که طی این چند سال پشرفت خوبی داشته است و هم‌اکنون از او به‌عنوان پدیده لیگ دسته یک کشور یاد می‌شود.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: فوتبال استان در چند سال اخیر در استعدادیابی پیشرفت خوبی داشته و بازیکنان خوبی را تربیت کرده است. بازیکنانی که در این سال‌ها به‌عنوان پدیده در لیگ‌های مختلف کشور معرفی شده‌اند.
یکی از این بازیکنان با استعداد، امین مشایخ ستاره این روزهای تیم ایرانجوان بوشهر است که طی این چند سال پشرفت خوبی داشته است و هم‌اکنون از او به‌عنوان پدیده لیگ دسته یک کشور یاد می‌شود.

امین مشایخ در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که از 8 سالگی وارد حرفه فوتبال شدم و در تیم محله‌مان که آن زمان در لیگ شهرستان حضور داشت عضو شدم و فعالیت خود را از آنجا شروع کردم، افزود: بعد از این تیم، به تیم‌های پایه ایرانجوان رفتم و مدتی در آنجا فعالیت کردم و بعد از آن به تیم پرسپولیس هلیله پیوستم و مدتی در آن تیم بودم. پس از این تیم به شاهین بوشهر پیوستم و برای مدتی در تیم جوانان و امید این تیم بازی کردم و سرانجام دوباره به تیم ایرانجوان برگشتم و هم‌اکنون در تیم بزرگسالان این تیم حضور دارم.
وی در مورد حضور خود در تیم شاهین بوشهر گفت: زمانی که من در جوانان و امید‌های این تیم حضور داشتم، تیم بزرگسالان شاهین در لیگ برتر بود. کادر فنی شاهین در آن سال‌ها به جوانان بوشهری هیچ اعتقادی نداشتند و کمتر از آنها در تیم اصلی استفاده کردند و بیشتر از بازیکنان غیر بومی استفاده می‌کردند.

مشایخ در مورد حضور خود در تیم ایرانجوان بوشهر با بیان این‌که تا به الان دوران خوبی را در این تیم سپری کرده‌ام، تصریح کرد: کادر فنی این تیم طی این سال‌ها به جوانان بوشهری اعتماد کرده‌اند و به آنها میدان داده است و البته نتیجه‌ آن را نیز دیده‌اند.
پدیده لیگ یک با بیان این‌که تا به حال به تیم‌های پایه ملی دعوت نشده است، در مورد عملکرد خود در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته یک کشور گفت: عملکرد قابل قبولی را در این فصل داشته‌ام و امیداوارم این روند خوب تا پایان فصل ادامه داشته باشد. 
وی خودباوری و همدلی‌ بازیکنان تیم ایرانجوان را مهم‌ترین عامل اوج گرفتن این تیم در نیم فصل دوم لیگ دسته یک دانست و افزود: نتایج اخیر باعث افزایش انگیزه و اعتماد به‌نفس در بین بازیکنان شده است و باور کنید تمام بازیکنان و کادر فنی تا این لحظه تمام سعی خود را کرده‌اند تا تیم نتایج مطلوبی را در لیگ بگیرد. کلا ما یک خانواده هستیم.

مشایخ در مورد حمایت مسوولان و مردم از این تیم با بیان این‌که مسوولان استان تا به امروز هیچ‌گونه کمکی به باشگاه نکرده‌اند، افزود: وضعیت مالی باشگاه اصلا خوب نیست و  مسوولان نه تنها از بازیکنان و کادر فنی  تیم حمایت نمی‌کنند بلکه هیچ پاداشی هم نمی‌دهند. از تماشاگرانی که طی روز‌های گذشته در حد توان خود به باشگاه کمک مالی کرده‌اند، تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم در هیچ کشوری چنین اتفاقی نمی‌افتد که تماشاگران به بازیکنان تیم محبوبشان پاداش دهند. 

بازیکن با استعداد ایرانجوان در مورد آینده خود در دنیای فوتبال گفت: با مشکلاتی که در این فوتبال وجود دارد، فعلا قصد دارم وارد لیگ برتر کشور شوم و فعالیت خود را در آنجا ادامه دهم و بتوانم تا درخشش در آن با راه را برای خود هموار کنم. 
وی در مورد عدم نمایش بازی‌های ایرانجوان از سیمای بوشهر با توجه به این‌که در اوایل فصل سیمای استان بازی‌های این تیم را پوشش می‌داد، افزود: در اقدامی عجیب آنها دیگر بازی‌های ما را به‌‌طور زنده پخش نکردند و عامل این اتفاق هم تا به‌حال مشخص نشده است. ما از مسوولان صدا و سیما می‌خواهیم که بازی‌های ما را پخش زنده کنند تا مردم استان بتوانند بازی نماینده استان را در لیگ دسته یک تماشا کنند.

مشایخ در پایان با بیان این‌که مسوولان ورزش بوشهر به جوانان استان بیشتر رسیدگی کنند، افزود: مسوولان باید به تیم ما در این برهه از لیگ کمک کنند. از مردم بوشهر تشکر می‌کنم، زیرا در سخت‌ترین شرایط در کنار ما بوده‌اند. در بیشتر شهرهایی که ما بازی کرده‌ایم عده کمی برای دیدن بازی به ورزشگاه می‌آیند‌ ولی تماشاگران بوشهری همیشه به ورزشگاه شهید بهشتی می‌آیند و از ما حمایت می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: