bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
بگوویچ همچنان ناکام در بوشهر
هفته 24 لیگ دسته یک کشور روز گذشته برگزار شد و ایرانجوان بوشهر توانست با وجود 10 نفره شدن، تیم مس کرمان را در بوشهر با یک گل شکست دهد...
بامدادجنوب- علی پورتنگستای: هفته 24 لیگ دسته یک کشور روز گذشته برگزار شد و ایرانجوان بوشهر توانست با وجود 10 نفره شدن، تیم مس کرمان را در بوشهر با یک گل شکست دهد. ایرانجوان که در نیم فصل دوم احیا شده و صدرنشین دور برگشت به شمار می‌رود، در روزی که هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال را بیش از گذشته در کنار خود می‌دید. پیروز میدان شد ورزشگاه شهید بهشتی حال و هوای روز‌های خوب فوتبال بوشهر را به خود گرفته بود. شاگردان سعید مفتخر که حالا با اعتماد به نفس عجیبی برای بزرگان لیگ یک، خط و نشان می‌کشند با گل مهدی شکوهی مدافع پیش تاخته خود مس کرمان را بردند تا وینگو بگویچ پیرمرد کروات فوتبال ایران باز هم دست خالی بوشهر را ترک کند.

سرمربی تیم ایرانجوان در گفت‌‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که خدا را شاکرم که امروز توانستیم با حمایت تماشگران ایرانجوان با ارائه یک بازی خوب، سه امتیاز بازی را به‌دست آوریم، افزود: امیدوارم این روند رو به رشد تا پایان فصل ادامه داشته باشد. چون تیم مس یک تیم قوی است و مربی خوبی نیز دارد، ما برای این بازی برنامه‌ریزی کرده بودیم. نقاط ضعف و قوت تیم مس را فهمیده بودیم و بر روی همین نقاط در این چند روز به‌خوبی کار کردیم. البته ما برای این بازی برنامه‌‌های زیادی داشتیم ولی متاسفانه به دلیل برخی مشکلات که در بازی پیش آمد، نتوانستیم همه این برنامه‌ها را در زمین پیاده کنیم ولی باز هم به بچه‌های خود خسته نباشید می‌گویم، چراکه آنها برای کسب این سه امتیاز خیلی زحمت کشیدند. با این برد ما یک پله صعود کردیم و به رتبه ششم جدول رسیدیم.
سعید مفتخر، در مورد نیمه اول بازی با بیان این‌که برنامه ما در 15 دقیقه اول بازی زدن گل به مس کرمان بود و خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد، تصریح کرد: در ادامه هم موقعیت‌های خوبی داشتیم و توانستیم نقاط قوت تیم حریف را ببندیم ولی نتوانستیم به خوبی حفظ توپ کنیم و در خلق موقعیت ناکام ماندیم و با همان یک گل کار را در نیمه اول تمام کردیم.

وی در مورد نیمه دوم بازی با بیان این‌که با تذکراتی که به بازیکنانمان دادیم سعی کردیم ابتدا این گل را حفظ کنیم و بعد با توپ‌گیری ضدحمله‌هایی ایجاد کنیم، افزود: متاسفانه در دقیقه 68 مسابقه، 10 نفره شدیم و برنامه‌ریزی ما در این نیمه بهم خورد ولی از تمام بازیکنان ایرانجوان به خاطر تلاششان برای حفظ این پیروزی تشکر کنم.
مفتخر در مورد عملکرد بازیکنان ایرانجوان از نظر فنی با بیان این‌که همه بازیکنان ایرانجوان در این بازی خوب  بودند، یادآور شد: امین مشایخ که در چند بازی گذشته خیلی خوب بازی کرد در این بازی هم خیلی خوب ظاهر شد. البته نباید از زحمات خط دفاعی چشم‌پوشی کرد، چراکه امروز خیلی خوب عمل کردند و زحمت زیادی کشیدند. امین فیض‌اللهی هم خیلی خوب در میانه میدان عمل کرد و با توپ‌گیری‌های متعد باعث شد تیم ما رو به جلو بازی کند.

سرمربی جوان ایرانجوان در مورد داوری و حواشی بازی با بیان این‌که دارو مسابقه به خوبی قضات کرد و در این بازی اشتباهات خاصی نداشت، افزود: من در مورد اخراج شدن مصطفی احمدی نمی‌توانم اظهار ‌نظر خاصی کنم و خود بازیکن باید در مورد آن توضیح دهد. این بازی خوشبختانه حواشی خاصی نداشت و تماشاگران با تمام وجود از تیم محبوبشان حمایت کردند. من باید از این هواداران تشکر کنم که امروز به ورزشگاه آمدند و این برد را به آنها تقدیم می‌کنم.

وی در مورد کمک پنج میلیون تومانی اهدایی به تیم ایرانجوان در صورت برد، گفت: بنده هم این خبر را شنیده‌ام ولی برای صحت داشتن یا نداشتن این وعده باید از مسولان سوال کرد.
مفتخر در مورد بازی‌های بعدی ایرانجوان در لیک دسته یک با بیان این‌که ما برای هر بازی برنامه خاصی داریم، تصریح کرد: امیدواریم در بازی بعدی که یکی بازی خارج از خانه است نتیجه مطلوبی را کسب کنیم. سعی ما بر این است که این روند را ادامه دهیم و با کسب پیروزی‌ در بازی‌های بعدی خودمان را به رتبه‌های بالاتر نزدیک‌تر کنیم.

یکی از کارشناسان فوتبال استان در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که امروز ایرانجوان مردانه تا آخرین لحظه جنگید و با وجود این‌که 10 نفره شد ولی باز هم ریتم بازی خود را حفظ کرد، افزود: من فکر می‌کنم این تلنگری به مسوولان استان بود که به خودشان بیایند و از این تیم حمایت کنند. این‌طور که فهمیدم قرار آقای هدایتی برای این برد به بازیکنان ایرانجوان پاداش دهد. این اتفاق برای استان ما خیلی زشت است که با وجود این‌که ایرانجوان مردانه بازی می‌کند ولی در استان هیچ مسوولی نیست که به این تیم کمک کند و یک نفر از تهران باید به این تیم پاداش دهد.

فاضل قنبرزاده با بیان این‌که استقبال تماشاگران در این بازی نسبت به بازی‌های گذشته خیلی بهتر بود، تصریح کرد: ایرانجوان در این بازی با تاکتیک خاصی بازی کرد و با وجود این‌که چند نفر از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت با اندیشه های مفتخر توانست سه امتیاز بازی را تصاحب کند. تیم  ایرانجوان 22 دقیقه مجبور شد 10 نفره بازی کند و شرایط سختی را تحمل کرد اما در این زمانی که 10 نفره شدند باز هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و مستحق این برد بودند.

وی در مورد نحوه بازی ایرانجوان با بیان این‌که بعد از این که در دقیقه شش به گل رسید سعی کرد توپ و میدان را به حریف دهد تا بتواند از فضاها استفاده کند، افزود: خوشبختانه این اتفاق افتاد و ایرانجوان روی توپ‌گیری‌ها و خلاقیت‌های سجاد فیض‌اللهی، احسان اسدزاده و به‌خصوص امین مشایخ که واقعا در زمین مانند رقصنده فوتبال عمل می‌کند توانست بازی را اداره کند و تیمی را شکست دادند که قیمت سرمربی آنها به اندازه کل هزینه‌های ایرانجوان است.

این کارشناس فوتبال در مورد عملکرد ایرانجوان در نیمه اول و نیمه دوم بازی گفت: ایرانجوان در نیمه اول طبق عادت همیشگی روی ارسال‌های اویس کردجهان با ضربه سر مهدی شکوهی به گل رسید. بعد از این‌که این گل ایرانجوان سعی کرد این برد را حفظ کند و با پاس‌های ریز و ایجاد مثلث‌های کوتا به خوبی توانستند نیمه اول را کنترل کنند. تیم مس کرمان در نیمه دوم سعی داشت با ارسال از کناره‌ها توسط سعید دقیقی دروازه تیم ایرانجوان را باز کند و پس از 10 نفره شدن ایرانجوان مس مدافعان خود را به خط حمله برد اما زنجیر چهار نفره خط دفاعی ایرانجوان اجازه به این تیم ندادند و روز خوبی را پشت سر گذاشتند. از طرفی تو‌گیری‌هایی که فیض‌اللهی انجام داد باعث ایجاد ضد حمله‌هایی برای ایرانجوان شد که یکی از این موقعیت‌ها را اسدزاده به راحتی ازدست داد. 

قنبرزاده در پایان گفت: نکته جالبی که این بازی داشت، این بود که وینگو بگوویچ تا به حال نتوانسته است در بوشهر هیچ‌کدام از نمایندگان استان را شکست دهد.
قضاوت این دیدار حاجی حاج عباسی بود و عسکر محمدی و مرتضا کاظمیان کمک‌های ویدر این دیدار بودند. در این دیدار مهدی طاهری و مصطفی احمدی از ایرانجوان سید عبدلله حسینی،کیوان امرایی و مجید حیدری از مس کرمان اختار گرفتند. لازم به ذکر است مصطفی احمدی در دقیقه 72 به دلیل دو‌کارته شدن از بازی اخراج شد تا ایرانجوان با یک یار کمتر 18 دقیقه پایانی بازی را به سختی پشت‌ سر بگذارد.
ایرانجوان  با این برد 34 امتیازی شد و در مکان ششم جدول قرار گرفتند. ختلاف امتیازی تیم بوشهری با تیم سوم جدول تنها 9 امتیاز است و اگر اتفاقات جذاب فوتبال این بار برای بوشهری‌ها رقم بخورد، می‌توان به یک رخداد جدید امیدوار بود.    

نام:
ایمیل:
* نظر: