bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
مدیرکل دفتر روستایی استانداری بوشهر از راه‌اندازی خانه قرآن در تمامی روستاهای استان بوشهر خبر داد. حسین عالی‌نژاد از برگزاری محفل انس با قرآن‌کریم در روستاها، برگزاری کلاس حفظ یک جزء قرآن‌کریم و ساخت و تجهیز 50 خانه قرآن روستایی هم خبر داد.
بامداد24: مدیرکل دفتر روستایی استانداری بوشهر از راه‌اندازی خانه قرآن در تمامی روستاهای استان بوشهر خبر داد. حسین عالی‌نژاد از برگزاری محفل انس با قرآن‌کریم در روستاها، برگزاری کلاس حفظ یک جزء قرآن‌کریم و ساخت و تجهیز 50 خانه قرآن روستایی هم خبر داد وی گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، 114 کلاس صحیح‌خوانی قرآن کریم در 114 روستای استان بوشهر نیز آغاز شده است.

در همین راستا، رئیس آموزش ‌و پرورش بردخون، آموزش قرآن را در اولویت اصلی برنامه‌های آموزش ‌و پرورش به‌ویژه در تابستان دانسته و از راه‌اندازی دارالقرآن در بردخون خبر داد.

 عباس جمالی‌فرد صبح روز گذشته در آیین آغاز به کار کلاس‌های اوقات فراغت ویژه تابستان در دبستان ام‌البنین روستای «شهنیاء» با گرامیداشت یاد شهدای غواص گفت: شهدای عزیز در مسیری گام برداشتند تا اسلام و آرمان‌های اسلامی و دینی حفظ شود و ما باید رهروان شایسته‌ای برای ادامه راه شهیدان باشیم.

جمالی‌فرد افزود: آموزش قرآن در اولویت اصلی برنامه‌های آموزش ‌و پرورش به‌ویژه در تابستان قرار دارد و بر همین اساس تلاش می‌کنیم که دارالقرآن در بردخون راه‌اندازی شود تا دانش‌آموزان با روخوانی و خوانش صحیح قرآن آشنا شوند.

برچسب ها: بامدادجنوب
نام:
ایمیل:
* نظر: