bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۴
امسال عملیات گاز رسانی به ۲۰۰ روستای این استان آغاز می‌شود که با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال تا سال آینده تکمیل می‌شود.
 مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: امسال عملیات گاز رسانی به ۲۰۰ روستای این استان آغاز می‌شود که با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال تا سال آینده تکمیل می‌شود.

غلامعباس حسینی با بیان اینکه اکنون شهرهای استان بوشهر بین 60 تا 85 درصد گازدار هستند اظهار داشت: فاز تکمیلی گازرسانی به شهرهای برازجان، گناوه و بوشهر امسال اجرایی می‌شود و طرح گازرسانی به شهرها پایان می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه تا پایان امسال  درصد گازرسانی به شهرهای استان بوشهر به 97 درصد می‌رسد گفت: برای اجرای طرح‌های گازرسانی به شهرهای استان بوشهر 250 میلیارد ریال سرمایه گذاری می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر پیشرفت گازرسانی به شهرهای استان بوشهر تشریح کرد و گفت: اکنون شهربوشهر 85 درصد، برازجان 80 درصد و گناوه 60 درصد دارای پیشرفت است که تا پایان امسال تکمیل می‌شوند.

حسینی با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای استان بوشهر سال آینده به اتمام می‌رسد بیان کرد: امسال عملیات گاز رسانی به 200 روستای این استان آغاز می‌شود که با اعتبار 900 میلیارد ریال تا سال آینده تکمیل می‌شود.

وی، با بیان اینکه درصد پوشش گازرسانی به روستاهای استان بوشهر تا پایان امسال به 70 درصد می‌رسد بیان کرد: با اجرای طرح‌های در دست اجرا پوشش گازرسانی در روستاهای استان بوشهرتا سال آینده به 85 درصد افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر افزود: فاز نخست و دوم گازرسانی به شهرهای کلمه،  بوشکان و تنگ‌ارم آغاز شده که تا سال 1396 به اتمام می‌رسد.

حسینی بیان کرد: برای اجرای طرح‌های گازرسانی  به سه شهر یاد شده 250 میلیارد ریال سرمایه گذاری می شود.
منبع:
تسنیم
برچسب ها: بوشهر ، گاز رسانی
نام:
ایمیل:
* نظر: