bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۶ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
حسین پورامینی در گفت‌‌وگو با بامداد جنوب؛
استان بوشهر همواره در فوتبال استعدادهای نابی داشته‌ است و همیشه از این استان به‌عنوان یکی از قطب‌های فوتبال کشور یاد می‌شود اما متاسفانه...
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: استان بوشهر همواره در فوتبال استعدادهای نابی داشته‌ است و همیشه از این استان به‌عنوان یکی از قطب‌های فوتبال کشور یاد می‌شود اما متاسفانه این استان هیچ‌گاه از استعداد این جوانان به‌دلیل وجود مسائل مالی در مواقع نیاز بهره نمی‌برد و این بازیکنان برای نشان دادن فوتبال خود مجبور هستند به تیم‌های دیگر استان‌های نظیر فارس، کرمان، خوزستان و ... بروند فوتبال خود را در آنجا ادامه دهند.
یکی از این بازیکنان بااستعداد حسین پورامینی بازیکن برازجانی سابق شاهین و ایرانجوان بوشهر است که هم‌اکنون در مس رفسنجان به فوتبال خود ادامه می‌دهد. پورامینی به گفته خودش دوران درخشانی در تیم ایرانجوان داشت ولی به‌دلیل مسائل مالی از این تیم جدا شد و به رفسنجان رفت. وی هم‌اکنون یکی از موثر‌ترین بازیکنان مس محسوب می‌شود و در دیدار روز دوشنبه در برابر تیم سابق خود، ایرانجوان بوشهر بازی درخشانی را به نمایش گذاشت.
حسین پورامینی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که فوتبال را به‌صورت حرفه‌ای از سال 78 در هیات فوتبال برازجان زیر نظر آقای صمیمی شروع کردم، افزود: مدتی در مدرسه فوتبال این هیات و زیر نظر مربیان مجرب فوتبال خود را ادامه دادم. بعد از آن به‌مدت هفت سال در تیم سایپا فعالیت کردم و سپس به‌مدت یک سال در تیم شاهین بوشهر و یک سال در پرسپولیس به فوتبال خود ادامه دادم. پس از این دو تیم به تیم ایرانجوان بوشهر پیوستم و به مدت چهار سال در این تیم بودم و در نهایت امسال به مس رفسنجان رفتم و هم‌اکنون در این تیم فعالیت می‌کنم.
وی در مورد دوران حضور خود در ایرانجوان بوشهر با بیان این‌که من با کمک آقای خرمزی به این تیم پیوستم، تصریح کرد: وی قبل از آمدن من به این تیم بازی‌های من را زیر نظر داشت و به لطف وی به این تیم پیوستم. و به‌راحتی توانستم خود را به شرایط باشگاه ایرانجوان وفق دهم و با اعتمادی که مربیان این تیم به من داشتند من توانستم برای این تیم بازی کنم و به مرور زمان توانایی‌های خود را به آنها ثابت کنم. چهار سال خوب را در این تیم تجربه کردم ولی به‌خاطر مسائل مالی مشکلاتی هم در این تیم داشتم.
بازیکن سابق ایرانجوان در مورد وضعیت ایرانجوان بوشهر گفت: تیم ایرانجوان از جوانان بسیار خوب و بااستعدادی برخوردار است ولی این جوانان به‌دلیل سن کم آستانه تحمل کمی دارند. الان هفته سی‌ و سوم لیگ دسته1 است و بازیکنان این تیم فقط 25 درصد قرارداد خود که سقف آن 60 میلیون است گرفته‌اند و گرفتن این مقدار پول در طول یک فصل بسیار زجرآور است.
پورامینی در مورد حضور خود در مس رفسنجان با بیان این‌که خدا را شاکرم، چراکه از انتقال‌ام خیلی راضی هستم، یادآور شد: مسوولان مس قبل از شروع فصل جدید چندبار با بنده تماس گرفتند و من در نهایت به این تیم پیوستم و از انتخابم بسیار راضی هستم. البته تمام تلاش خود را در طول فصل برای نتیجه گرفتن تیم مس و صعود آن به لیگ برتر کردم و امیدوارم در نهایت اتفاقات به‌نفع ما باشد. ما الان در جدول لیگ یک در رده شش قرار داریم و با تیم دوم جدول اختلاف زیادی نداریم و از لحاظ تفاضل گل از همه تیم‌های جدول به‌غیر از ماشین‌سازی برتر هستیم. اگر خدا بخواهد، در پنج بازی باقیمانده اگر تلاش خود را بیشتر کنیم می‌توانیم کاندیدای صعود به لیگ برتر باشیم.
بازیکن مس رفسنجان با بیان این‌که خاطرات زیادی از ایرانجوان بوشهر دارد، تصریح کرد: اولین خاطره این است در یک بازی خانواده‌ام به ورزشگاه آمده بودند و خدا را شکر ما توانستیم در آن بازی برنده شویم. یکی دیگر از خاطره‌هایی که در این تیم داشتم آن بود که در 20 سالگی اولین بازی در لباس ایرانجوان را در سمنان برابر استیل آذین در لیگ 1 انجام دادم. واقعا از آقای خرمزی تشکر می‌کنم، چراکه بعد از آقای صمیمی و پورکانی، وی در پیشرفت سهم بسزایی داشته است.
وی در مورد آینده فوتبال بوشهر با بیان این‌که فوتبال بوشهر استعداد زیادی دارد و این استان می‌توانست در لیگ1 دو نماینده و در لیگ برتر حداقل یک نماینده داشته باشد ولی متاسفانه مسوولان ورزش این استان از این برنامه حمایت نمی‌کنند. شما نگاه کنید نزدیک 14 بازیکن بوشهر هم‌اکنون در تیم‌های مختلف لیگ یک بازی می‌کنند. یکی از مسائلی که باعث شده است که این بازیکنان به تیم‌های استان‌های دیگر کشور بروند مشکلات مالی در تیم‌های بوشهری است. اگر ایرانجوان با مشکلات مالی مواجه نمی‌شد هیچ‌کس دوست نداشت از این تیم جدا شود ولی متاسفانه مشکلات مالی گریبانگیر این تیم شده است و هر سال چند بازیکن از این تیم جدا می‌شود که یکی از آنها من هستم. متاسفانه مسوولین هم هیچ‌گونه حمایتی نمی‌کنند و تا زمانی که از تیم‌های بوشهر حمایت نشود فوتبال بوشهر به جایی نمی‌رسد.
وی در مورد اهداف خود در آینده با بیان این‌که هدفم بازی در لیگ برتر است، یادآور شد: امیدوارم با تیم مس به لیگ برتر صعود کنیم و تمرکز خود را روی این چند بازی گذاشته‌ام تا اگر خدا بخواهد به لیگ برتر برویم. اگر هم صعود نکردیم سعی خود را می‌کنم که در یک تیم لیگ برتری به فوتبال خود ادامه دهم، چراکه هر فوتبالیستی که در ایران بازی می‌کند بزرگ‌ترین خواسته‌اش، بازی در لیگ برتر است. 
ستاره برازجانی مس در پیامی به جوانان بوشهری گفت: آنها باید قدر خودشان را بدانند و واقعا حیف است که با انتخاب‌های نادرست به خودشان ظلم کنند، چراکه من بازیکنانی را دیدم که با درخشش در لیگ1 فکر کرده‌اند که فوتبال به همین‌جا ختم می‌شود ولی در واقع این‌طور نیست استعداد آنها خیلی بیشتر از این‌ حرف‌هاست. آنها باید به نحو پیشرفت مهدی طارمی و دانیال ماهینی نگاهی کنند و ببیند که با سعی و تلاش می‌توان به جایگاهی برتر رسید.
پورامینی در پایان افزود: برای همه مردم استان آرزو سلامتی می‌کنم و از همه کسانی که به‌نوعی در پیشرفت من تاثیر داشته‌اند به‌ویژه پدرو مادر و دایی‌ام تشکر می‌کنم. ان‌شا‌ءالله بتوانم جوابگو تمام زحماتی که برای من کشیده‌اند باشم.

برچسب ها: ورزش ، فوتبال ، بوشهر ، پول
نام:
ایمیل:
* نظر: