bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: از محل اعتبارت سفر رئیس‌جمهور به استان بوشهر ۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزارنفری بوشهر تخصیص داده شد.
محمدرضا واعظ مهدوی صبح امروز در بازدید از ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های دولت قرار دارد اظهار داشت: در این زمینه طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالا در اولویت تکمیل قرار می‌گیرند.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی ضمن اینکه خواستار تسریع در روند اجرایی  ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر تصریح کرد: از محل اعتبارت سفر رئیس جمهور به استان بوشهر 70 میلیارد ریال برای تکمیل این ورزشگاه تخصیص داده شد که در نیمه نخست امسال اختصاص می‌یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر تصریح کرد:هم اکنون این پروژه80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که عملیاتی اجرایی آن از سال 84 آغازشده است.

احمد بهروزیان فرد با بیان اینکه اعتباراتی از محل استانی در تکمیل این ورزشگاه لحاظ می‌شود گفت: برای تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر 12 میلیارد تومان از اعتبارات ملی مصوب شده که 60 درصد آن در سال گذشته تخصیص یافته است.

وی افزود: از اعتبارات ملی یاد شده امسال 70 میلیارد ریال که امیدواریم با تخصیص این اعتبار  شاهد تسریع در تکمیل این پروژه باشیم.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های برق رسانی ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر با مشارکت  شرکت توزیع نیروی برق اجرا شده گفت: محوطه سازی این ورزشگاه نیز توسط اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر انجام شده است.


برچسب ها: ورزش ، استادیوم ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: