bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی گفت: ۵۵ هزار نفر نیروی کارگری در صنایع مستقر در منطقه پارس جنوبی مشغول به‌کار و از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند هستند.
 مهدی یوسفی عصر امروز در آیین تجلیل از کارگران  شاغل در منطقه ویژه پارس جنوبی با بیان اینکه این منطقه بزرگترین منطقه صنعتی و کارگری کشور است اظهار داشت: در مجموعه پارس جنوبی هر روز شاهد تحولات مهمی  در رشد اقتصادی و صنعتی هستیم که این مهم با تلاش مهندسان و کارگران زحمتکش ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی کار در پارس جنوبی را جهادفی سبیل‌الله  برشمردند تصریح کرد: با تلاش مهندسان و کارگران برداشت گاز از میدان مشترک گازی پارس جنوبی افزایش یافت که این مهم با تلاش شبانه‌روزی نیروهای کارگری و فنی محقق می‌شود.

مدیرعامل منطقه پارس جنوبی با اشاره به افزایش صادرات  گفت: کسب دو سال پیاپی رتبه نخست صادرات از منطقه ویژه پارس جنوبی با تلاش صادقانه کارگران شاغل در پایتخت انرژی کشور بدست آمده است.

وی ساماندهی فعالیت‌های حوزه اشتغال در منطقه پارس جنوبی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: با ایجاد بازرسان ویژه برای سرکشی و حضور در کارگاهها و اماکن کارگری وضعیت کارگران در بخش‌های حق و حقوق ،‌خدمات رفاهی و بهداشتی ارزیابی  می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه منطقه پارس جنوبی بزرگترین منطقه صنعتی و کارگری کشور است افزود:  55 هزار نفر نیروی کارگری در صنایع مستقر در منطقه پارس جنوبی مشغول به‌کار و از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: بیش از دو هزار نفر نیروی کار به کارکنان و کارگران فعال در این منطقه در سال گذشته اضافه شده که یک‌ هزار و 500 نفر از این تعداد را نیروهای کار بومی ساکن استان بوشهر بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: