bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۸۷
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۴ - ۰۲ تير ۱۳۹۴
مهدی طارمی پدیده فصل قبل پرسپولیس ظرف 48 ساعت آینده به باشگاه پرسپولیس می رود تا برای ثبت قرارداد فصل آینده به توافق برسند.
مهدی طارمی پدیده فصل قبل پرسپولیس ظرف 48 ساعت آینده به باشگاه پرسپولیس می رود تا تا برای ثبت قرارداد فصل آینده به توافق برسند.


 وکیل مهدی طارمی امروز به باشگاه رفت و جلسه کوتاهی با طارمی برگزار کرد و صحبت های اولیه انجام شد. طارمی در حال حاضر در بوشهر بسر می برد و برای مذاکره با باشگاه پرسپولیس و روشن شدن تکلیفش در 48 ساعت آینده به تهران می آید تا در مورد مسائل کلی ماندنش در پرسپولیس به توافق برسند اما تاکنون به توافقی نرسیدند.

از سوی دیگر القادسیه همچنان بر سر پیشنهادش است و نمایندگان این باشگاه مذاکراتی را انجام داده اند. این باشگاه کویتی پیشنهاد یک میلیون و دویست میلیون دلاری با خانه و ماشین به طارمی پیشنهاد کرده و قرار شده تا پایان هفته جواب نهایی به باشگاه القادسیه داده شود. نماینده القادسیه صبح امروز ایران را ترک کرد تا طارمی تصمیم نهایی اش را بگیرد.

طارمی با باشگاه قرارداد دارد و حسین عبدی هم اعلام کرده او باید برای صحبت به باشگاه بیاید البته قرارداد این مهاجم مشروط است.

ورزش سه
برچسب ها: بوشهر ، طارمی
نام:
ایمیل:
* نظر: