bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۰۲
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۸ - ۰۲ تير ۱۳۹۴
ایوانکوویچ: حضور ادینیو در پرسپولیس یک راز است
برانکو ایوانکوویچ گفت: یک سری بازیکنان قرادادشان هنوز مشخص نشده و ما به دنبال این هستیم که با تعیین تکلیف آنها سریع تر تمرینات را آغاز کنیم. وی ادامه داد: برای صادقیان در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم
وی در خصوص حضور بازیکنانی چون طالب لو در پرسپولیس گفت: "اسامی زیادی در مطبوعات پیچیده است ولی باشگاه تصمیم گیرنده نهایی است و باید با توافق آنها این کار صورت بگیرد. ما به دنبال جمع کردن تیم شایسته برای فصل آینده هستیم و اسم های مطرح شده نیز بازیکنان بزرگی هستند که هنوز بحث حضور یا عدم حضورشان مشخص نیست."

سرمربی پرسپولیس در مورد بی نظمی های تمرین و شروع تمرین با 9 بازیکن تاکید کرد: "ایده آل من این بود که با تمام بازیکنان تمرین آغاز شود ولی واقعیت این است که رئیس جدید تازه آمده است. زمان مشکلات را حل می کند، دقیقا نمی دانم کی ولی هر چه زودتر این مشکلات حل می شود."

برانکو در ادامه یادآور شد: "اهداف و جاه طلبی ما بسیار زیاد است و به هیچ عنوان قصد توجیح نداریم. ما به دنبال بستن تیمی هستیم که بتوانیم فصل آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم."

وی در مورد وضعیت کریم باقری تاکید تصریح کرد: "باقری در جلسه فردا مشکلاتش را مطرح می کند و من امیدوارم مشکلش حل شود چرا که وی شخصیت بسیار بالایی دارد و می تواند کمک حال تیم باشد."

سرمربی سرخ پوشان در خصوص شایعه پیوستن ادینیو به این تیم اظهار داشت: " آمار این بازیکن نشانگر کیفیت وی می باشد و هر باشگاهی او را می‌ خواهد و من به اندازه کافی در موردش صحبت کرده‌ ام اما اینکه وضعیت حضورش در پرسپولیس چه می‌ شود اجازه بدهید به عنوان راز باشگاه بماند ."

ایوانکوویچ با آرزوی موفقیت برای صادقیان خاطرنشان کرد: "من برای این بازیکن در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می کنم. وی بازیکن بسیار خلاقی است که می تواند استعدادش را در باشگاه جدید خود به نمایش بگذارد."
نام:
ایمیل:
* نظر: