bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
در حالی که سازمان لیگ از 36 تیم بودن لیگ دسته دوم در فصل 95-96 خبر داده بودند اما شنیده می شود این فصل نیز بازی ها با حضور 40 تیم برگزار خواهد شد.

فصل گذشته نیز این اتفاق رخ داد و در واپسین روزها فدراسیون فوتبال با برگزاری جلسه ای 4 تیم سقوط کرده را به لیگ بازگرداند. این روزها نیز باشگاه هایی که فوتبالی از لیگ دسته دوم سقوط کرده اند با دنبال کردن اتفاقات غیر فوتبالی و فشار روی مسئولان سعی دارند تا به لیگ دو بازگردند. تیمهایی که بدلیل ناکار آمدی مدیران و تصمیمات اشتباه حکم سقوط تیمشان را امضا نموده بودند .
به نظر می رسد فدراسیون هم بدش نمی آید همچین اتفاقی رخ دهد چرا که اگر قرار است به شهر هایی که تیم در لیگ ندارند کمک کند تا در توسعه و رشد این رشته مهیج کمک نماید می تواند راه حل های بهتری را اتخاذ نماید.
این سوال برای همه بوجود می آید که اگر قرار است 4 تیم که نتوانسته اند یک فصل با برنامه ریزی صحیح و با استفاده از راهکار اصولی و فوتبالی تیمشان را در لیگ نگه دارند چرا باید به لیگ بازگردانده شوند؟

چرا 60 تیم در ماراتن لیگ 3 شرکت و باید 6 تیم راهی لیگ 2 شوند؟ اگر قرار است تیمی بازگردانده شود پس بهتر نیست 6 تیم صعودی را به 10 تیم افزایش داد تا تیمهایی که با پشت سر گذاشتن 11 بازی در دور اول و 18 بازی در دور دوم ( 29 بازی در مجموع) به حق فوتبالی شان دست یابند؟ تیمهایی که با هزینه های زیاد و در گرما و سرما و در سخت ترین شرایط به میدان رفته اند اما در نهایت دستشان از لیگ 2 کوتاه می ماند اما 4 تیم که هیچ گونه زحمتی نکشیده اند و فوتبالی از لیگ سقوط کرده به لیگ بازگردد؟
امیدواریم این صحبت ها در حد شایعات باشد تا حقی از تیمهای پاک و سالم گرفته نشود.
 
36 تیم حال حاضر در لیگ دسته دوم فصل 95-96 به شرح زیر می باشد:
بعثت کرمانشاه ، برق جدید فارس، کارون خوزستان ، شهرداری کاشان ، شهرداری ماهشهر ، پتروکیان شوشتر ، سردار بوکان ، شهرداری تبریز ، کاسپین قزوین ،نفت نوین آبادان ،استقلال آبی ب ،شهدای جویبار ،  توسعه کیش ،خلخال دشت ،فولاد ب اهواز و شهرداری ارومیه ، نفت امیدیه ، شاهین شهرداری بوشهر ، نیرو زمینی تهران ، رهپویان رضوانشهر ، نفت وگاز گچساران ، بادران تهران ، کیمیا فرایند تهران ، شهرداری بندر عباس ، کارا شیراز ، پاس  ، شهرداری اردبیل ، گیتی پسند ، داماش گیلان  ، آلومینیوم هرمزگان ، شهرداری فومن ، شهید کریمی جویبار ، شهرداری همدان ، شهرداری اراک ، قشقایی شیراز و شاهین ماهشهر

برچسب ها: فوتبال ، لیگ دو
نام:
ایمیل:
* نظر: